בית המשפט דחה את העתירה של מכבי חיפה, ולא תוחזר לה הנקודה

play
נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר | מאור אלקסלסי
אף אחד כבר לא יקח את זה ממנה. צפו: מכבי בדרך לאליפות אחרי 0:1 בחיפה 04:57

אחרי שהירוקים פנו לבית המשפט המחוזי בדרישה להחזיר להם את הנקודה שהורדה על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, גם עתירה זו נדחתה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בית המשפט המחוזי הודיעה הבוקר (רביעי) כי הוא דוחה את העתירה של מכבי חיפה, להחזיר לה את הנקודה שהורדה לה על ידי בית הדין של ההתאחדות.

כזכור, מכבי חיפה הגישה בחודש שעבר עתירה לבית המשפט המחוזי על מנת שידון בהחלטת בית הדין העליון לכדורגל להוריד שתי נקודות בפועל ממאזנה של הקבוצה. מכבי חיפה, כמו גם בית"ר ירושלים, כבר הגישו ערעורים לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, אבל הם נדחו.

שני המועדונים החליטו לפנות לבית המשפט האזרחי על מנת "לעקוף" את ההחלטה של המוסד הפנימי של ההתאחדות לכדורגל. הערעור של הירוקים היה בנוגע למקרה של הורדת הנקודה השנייה, כאשר במועדון טענו שמדובר בעונש מוגזם שלא עומד בקנה אחד עם חומרת המעשים. כמו כן, הירוקים הציגו מקרים חמורים יותר שלא נענו בעונש דומה.

לשמחתם של חובבי ליגת העל, כרגע נראה שלהפחתת הנקודות אין השפעה מכרעת על המיקום של הקבוצות והאליפות לא הוכרעה בגלל בית הדין, כשהפער של מכבי חיפה ממכבי תל אביב עומד כעת על 8 נקודות, ואם מכבי חיפה תאבד את האליפות, גם היא יודעת שלהורדת הנקודות לא הייתה השפעה מכרעת.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי