Sport1 Banner

"הגזימו בטירוף, הפיצו על דור ועליי דברים שלא נאמרו מעולם"

play
עוד מהימים שהיו ביחד – נועה בן חמו, דור תורג'מן | צילום מסך, אינסטגרם
אף אחד כבר לא יקח את זה ממנה. צפו: מכבי בדרך לאליפות אחרי 0:1 בחיפה 04:57

נועה בן חמו, האקסית של דור תורג'מן, איבדה את בן דודה עילי אליהו כהן שנפל בעזה. בשיחה פתוחה היא חושפת את הכאב ("חבר שהיה איתו ברגעיו האחרונים כתב לו שיר") ומתייחסת לתלונה במשטרה: "איבדתי בן אדם שהוא כמו אח שלי ולא הצלחנו להכיל אחד את השנייה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בשבוע בו הדמעות עדיין לא יבשו מיום הזיכרון העצוב ביותר שידעה מדינת ישראל מאז הקמתה, אחד הסיפורים הקשים שיצא לנו לשמוע מגיע מכיוונה של מי שצפויה להניף את צלחת האליפות בשבת הקרובה, מכבי תל אביב. עילי אליהו כהן ז"ל, בן דודה של נועה בן חמו, האקסית של דור תורג'מן, נפל בעזה בחודש דצמבר האחרון כשהוא רק בן 23. אבל כבד נפל על המשפחה השמחה ממושב שדה נחמיה, והשבוע החבר הכי טוב של עילי הוציא שיר לזכרו שמפלח את הלב.

"אמיר כתב את 'נוגע בך' בזמן המלחמה, הוא זה שהיה איתו ברגעים האחרונים שלו לפני שנפל", סיפרה בן חמו למדור, "כשהם יצאו מעזה הוא השמיע את השיר למשפחה. בן דוד שלי השאיר לאמיר את הגיטרה שלו לפני שהוא נהרג. הוא התלבט אם להוציא את השיר, אבל אנחנו, כל המשפחה, רצינו שכולם ישמעו את זה, כי המילים ממש מאפיינות את בן דוד שלי".

אשת הכדורגלן לשעבר ובן הדוד שלה גדלו כמו אחים, במשק משותף בו הבתים צמודים וכל בני המשפחה מתגוררים יחד. "המשפחה שלנו מאוד שמחה, היינו כל הזמן עושים דברים יחד ופתאום עכשיו אין חשק כלום. לא שרים, לא שמחים פשוט כלום. כולם מפורקים, עוד לא הצלחנו לקלוט בכלל. לא דמיינו שדבר כזה יקרה, עילי היה אמיץ ולוחם בדם. אין אנשים כאלה, צנוע ועדין", סיפרה נועה על הבן היחיד של אח של אמא שלה, לו שלוש בנות נוספות.

עילי ז"ל נהרג בירי דו צדדי במהלך פעילות מסווגת בעזה. כדור אחד פגע לו בחזה ולא הצליחו להציל אותו. נועה שיתפה על הפעם האחרונה שראתה אותו: "בפעם האחרונה שראיתי אותו בכיתי ואמרתי 'בבקשה אל תלך'. בכיתי והוא צחק עליי ואמר 'תגידי את מפגרת? זה ייגמר צ'יק צ'ק, זה לא ייקח הרבה זמן'. הוא לא פחד מכלום. עילי קם בשבעה באוקטובר אחרי שהוא היה אמור להיות בנובה עם חבר שלו ובסוף החליט לא ללכת. חבר שלו הכי טוב מהיסודי נרצח שם בנובה. כל התקופה הזאת הוא נלחם בשבילו וכתב את השם שלו על קירות של בתים בעזה".

נועה בן חמו עם דור תורג'מן
על התלונה שהגישה: "עשו מזה יותר ממה שזה" | צילום מסך, אינסטגרם
נועה בן חמו
נועה בן חמו | צילום מסך, אינסטגרם

באופן טבעי, האבל הכבד השפיע מאוד על מי שהייתה צמודה לכוכב מכבי תל אביב הצעיר בשנתיים האחרונות, ועל הפרשה שעלתה לכותרות בחודש שעבר כאשר נחשף שהגישה נגדו תלונה במשטרה: "אנחנו צעירים ועברנו דברים לא פשוטים, הוא בכדורגל ואני בחיים שלי. איבדתי בן אדם שהוא כמו אח שלי ולא הצלחנו להכיל אחד את השנייה. היינו צריכים את ההפסקה הזאת ולא יודעת מה יהיה בעתיד. דור היה חלק מהמשפחה שלי ואני משלו ועשו מזה יותר ממה שזה", אמרה בן חמו.

"הפיצו דברים שלא קרו מעולם, דברים שהוא אמר עליי ואני עליו שלא נאמרו מעולם. אנשים הגזימו בטירוף ופתאום לראות את כל הדברים האלו זה גם נתן איזשהו שוק, כמובן גם למשפחות שלנו. זה רק הזיק כי זאת לא הייתה האמת". הוסיפה והסבירה שהיום היחסים ביניהם טובים: "דיברנו, אנחנו בקשר והכל בסדר. הקשר בינינו היה ממש מיוחד. כל המקרה הזה היה מתסכל ושמחה שזה מאחורינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי