"כולם עם הראש באדמה": הפועל תל אביב מחכה להחלטה בעסקת ספרא

play
שומר הרבה בבטן. טועמה | דני מרון
אלעד מדמון כבש, הפועל תל אביב נכנעה להפועל חדרה בבכורה של אבוקסיס 02:29

האדומים יסיימו את העונה עם משחק חוץ בחדרה (שבת, 18:00, ספורט4), טועמה יתן במה לצעירים: "היינו מוותרים על המשחק". ספרא אמור להכריע בתחילת השבוע. ג'ורקביץ' יפתח בשער הפועל חדרה, שתיפרד מאלעד מדמון לפני המעבר למכבי תל אביב

(גודל טקסט)
מחזור 33
18:00
18/05/2024

הפועל חדרה

      0
      :
      0

          הפועל תל אביב

          הפועל חדרה

          הפועל חדרה שהבטיחה את הישארותה בליגה כבר במחזור הקודם, תגיע משוחררת ורגועה למשחק בו היא תארח את היורדת הפועל תל אביב, במשחק שינעל את העונה עבור שתיהן.

          המאמן חיים סילבס, שכמובן ימשיך במועדון גם בעונה הבאה, יחסר מספר שחקנים כמו סמי בוראר שכבר עזב את ישראל וכן גודסווי דוניו שפצוע ובספק גדול למשחק. שחקנים נוספים יקבלו מנוחה ובצוות המקצועי יעשו רוטציה גדולה בהרכב הפותח. השוער היהודי-סרבי ניקולה ג'ורקביץ', ששימש כשוער שלישי העונה, יקבל מחר את חולצת ההרכב, כמו גם רון אונגר, איציק שולמייסטר ורז טוויזר. אלעד מדמון יערוך מחר את משחק הפרידה שלו מהפועל חדרה, לקראת המעבר למכבי תל אביב.

          "סוף סוף משחק בלי לחץ, עבדנו קשה מאוד כדי להגיע למטרה", אמר המאמן סילבס לקראת המשחק. "אני מקווה שמחר הקהל שלנו יגיע להודות לשחקנים. מגיע להם. ברור שזו ההזדמנות לאפשר דקות משחק לכאלה שלא שיחקו בתקופה האחרונה ואני מאוד מקווה שנסיים בצורה טובה גם את המשחק האחרון".

          תמיר גלזר, אלעד מדמון שחקני הפועל חדרה חוגגים
          תמיר גלזר, אלעד מדמון שחקני הפועל חדרה חוגגים | ברני ארדוב

          הפועל תל אביב

          לאחר שירדה לליגה הלאומית, הפועל תל אביב תסיים מחר רשמית את העונה במשחק חוץ בחדרה. האימון המסכם של הקבוצה בוטל מחשש להגעת אוהדים ואווירה אלימה, כאשר גורם במועדון הודה: "היינו מוותרים על המשחק בכיף, כולם עם הראש באדמה".

          סלים טועמה יבצע שינויים רבים ויתן במה לצעירים כמו ליעד רמות ועומר סניור. טועמה אמר לשחקנים כי על אף חוסר החשיבות של המשחק, הוא מצפה מהם לסיים את העונה בצורה מכובדת.

          בנוגע לעסקת ספרא, בתחילת השבוע הבא צפויה תפנית לכאן או לכאן. ספרא צריך להחליט האם הוא מוכן להשלים את העסקה בתנאים הנוכחיים ולהמשיך בבדיקות, או שהוא יורד מהעסקה ומינצברג ימשיך כבעלים.

          שחקני הפועל תל אביב, ליעד רמות, סתיו טוריאל אחרי ירידת הליגה
          האימון המסכם בוטל מחשש מהקהל. שחקני הפועל תל אביב | דני מרון

          טריוויה

          * שתי הקבוצות עלו יחד מהליגה הלאומית לפני שש שנים, וכעת נפרדות. רק הפועל חדרה תמשיך לעונה שביעית ברציפות בליגת העל.

          * המאזן ב-30 מפגשים בליגה הראשונה: 5:13 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 12 תוצאות תיקו.

          * הפועל תל אביב השיגה רק נקודה אחת מעמדת פיגור העונה – הכי מעט בליגה. זה קרה ב-3:3 הביתי במחזור ה-14 מול בני סכנין, שהובילה 0:2 במחצית. ביתר 15 המקרים, האדומים הפסידו.

          * מהפך? את זה לא הצליחה הפועל תל אביב לעשות בליגה מאז ה-1:2 על עירוני קרית שמונה באוקטובר 2022. חדרה לא ביצעה מהפך בליגה מאז ה-2:3 על בני סכנין לפני כשנה.

          * חיים סילבס הפסיד להפועל תל אביב בשני המשחקים הראשונים שאימן מולה, אבל מאז זה קרה רק עוד פעם אחת ב-15 מפגשים, בהם היו לו שמונה ניצחונות ושש תוצאות תיקו.

          הרכבי הקבוצות

          שופט: מג'ד רושרושאיצטדיון: נתניה
                ספסל מחליפים:
                        ספסל מחליפים:

                          משחקי המחזור:

                          שבת, 18:00: הפועל חדרה – הפועל תל אביב (ספורט4) שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד – הפועל ירושלים (ספורט3) שבת, 20:30: מכבי תל אביב – הפועל באר שבע שבת, 20:30: בני סכנין – מכבי חיפה (ספורט3) שבת, 20:30: מכבי בני ריינה – הפועל חיפה

                          ראשון, 20:00: הפועל פתח תקוה – מכבי נתניה

                          שני, 20:00: בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקוה (ספורט1)

                          עוד באותו נושא: הפועל חדרה, הפועל תל אביב

                          מה דעתך על הכתבה?

                          אהבתי
                          לא אהבתי