רובי קין חשף כיצד מונה למכבי ת"א וחגג: "באתי לכאן כדי לנצח"

play
הבעלים של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, עם רובי קין וצלחת האליפות לעונת 2023/24 | אריאל שלום
ויטור הורחק אחרי 17 שניות, מכבי ת"א הביסה 0:3 את ב"ש במשחק ההכתרה 05:14

מאמן מכבי תל אביב סיים עונה מתישה עם התואר החשוב מכולם: "התמודדתי עם משהו שווה ערך ל-10 שנים. מעולם לא ברחתי מאתגרים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"הייתה עונה ארוכה, אבל זה משתלם כשאתה זוכה בתואר. זו הסיבה שהגעתי, באתי לכאן כדי לנצח. אני שמח שאני יושב כאן אחרי שניצחתי. הייתי צריך להתמודד עם משהו שווה ערך ל-10 שנים. מעולם לא ברחתי מאתגרים ולעולם לא אברח". במילים הללו סיכם הערב (שבת) רובי קין את הזכייה של מכבי תל אביב באליפות.

המאמן האירי חווה עונה מתישה ומעבר לחיי הכדורגל – ספג ביקורת עזה במולדתו בגלל שהחליט להמשיך לעבוד בישראל במהלך המלחמה. אבל הוא סיים את העונה כמנצח הגדול, עם אליפות שהתווספה גם לתואר גביע הטוטו ולקמפיין אירופי מרשים.

קין סיפר על תהליך המינוי שלו בקיץ: "הייתי בדרך לחתונה, עם חליפה, כשמיטש התקשר ואמר 'אני רוצה שתהיה המאמן שלנו'. זה המועדון הכי גדול כאן, הייתה לי כימיה מיידית עם מיטש וג'ק. העתיד שלי? יש לנו שני משחקים נוספים, לא אגיב על זה לפני שהעונה תסתיים".

לשאלה על האתגר הגדול ביותר השיב קין: "להתכונן למשחקים באירופה שלושה ימים אחרי משחקי ליגה היה הכי מאתגר, אבל נהניתי מזה".

על הרוטציה אמר: "אמרתי מהתחלה לשחקנים, לא משנה מה יקרה, תמיד צריך להיות מוכן. היו לי החלטות קשות במהלך העונה, אבל ידעתי שכל שחקן צריך להיות מוכן לרגע שבו יתלבש ויעלה לשחק"

רובי קין מאמן מכבי תל אביב לצד מיטש גולדהאר 
בן מנספורד עם צלחת האליפות
"הייתה כימיה מיידית". קין וצוות הניהול | אריאל שלום

מכבי תל אביב זכתה באליפות ה-24 בתולדותיה ערן זהבי נבחר לשחקן העונה עם 45 אחוזים מהקולות ההפתעה בגזרת הזרים ושאלת המיליון של זהבי: מכבי ת"א לאן? 11 המופלאים: גיבורי האליפות של מכבי תל אביב בעונת 2023/24 יוצאים מהבתים: הדרך הצפויה של מכבי תל אביב בליגת האלופות אחת שיודעת: מספרי האליפות של מכבי תל אביב ב-2023/24

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

מכבי תל אביב חגגה הערב (שבת) את האליפות ה-24 בתולדותיה, כשנותרו שני מחזורים עד תום עונת 2023/24. הצהובים הוליכו את הטבלה לאורך כל העונה מלבד מחזור אחד, איבדו פער של 10 נקודות, החזירו אותו בהמשך והערב סיימו יום חגיגי עם הנפת הצלחת. התואר חזר לקרית שלום אחרי שלוש שנים בהן מכבי חיפה שלטה ללא עוררין בליגת העל וזכתה בשלוש אליפויות רצופות. זו הצלחת השישית בעידן מיטש גולדהאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי