מי ימצמץ ראשון? מינצברג וספרא מחכים, והפועל תל אביב מפסידה

play
שחקני הפועל תל אביב | ברני ארדוב
הפועל תל אביב נפרדה מליגת העל עם ניצחון על הפועל חדרה 02:54

הבעלים הנוכחי והבעלים הפוטנציאלי לא מגיעים להסכמות, והמועדון תקוע ללא יכולת להתחיל בהכנות לעונה הבאה: "אין זמן לבזבז"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה אתמול (שבת) את העונה המאכזבת עם ניצחון חוץ 0:1 על הפועל חדרה, אך ירדה לליגה הלאומית עם המון סימני שאלה לגבי העתיד ותחילת ההכנות לעונה הבאה.

לא במקרה סלים טועמה קרא למנות מאמן לעונה הבאה. הוא יודע היטב כמה קשה הליגה הזאת, כמה לא פשוט לבחור מאמן וסגל מתאים להתמודדות. "יש כל כך הרבה עבודה כאן, אין לנו יותר זמן לבזבז", התריע טועמה בפני בכירים במועדון.

העניין הוא שכרגע אין בדיוק מי שימנה מאמן כל עוד מתקיים מו"מ בין ספרא למינצברג, אלא אם השניים יגיעו להסכמה על תכנית ביניים עד שיתבהר המו"מ ועתיד העסקה.

כך או אחרת, אי הוודאות יוצר לחץ גדול בקרב הקהל שרוצה לראות את העסקה יוצאת לפועל, אך יותר מכך שמישהו יתחיל להכין קבוצה במטרה לחזור לליגת העל.

סלים טועמה, הפועל תל אביב
סלים טועמה, הפועל תל אביב | ברני ארדוב

נכון לשעות הלילה, דייויד מינצברג עדיין ממתין להצעה מסודרת מצד ספרא, אך בכל מקרה הוא לא יוותר על המועדון מבלי שיזכה לקבל את מרבית ההשקעה של הקרן אותה הוא מייצג.

בצד של מינצברג הסבירו אתמול כי ספרא הכין מסמך הבנות ולחץ על מינצברג לחתום עליו. זהו הקו המנחה לכל המו"מ והעסקה, כאשר במסמך ההבנות נלקחה בחשבון האפשרות שהקבוצה תרד ליגה.

למעשה, אנחנו נמצאים כרגע בשלב בו יש פערים משמעותיים במו"מ, כשהשאלה היא האם אחד הצדדים יתגמש או שמא העסקה תגיע למבוי סתום. מינצברג זכה אתמול לעשרות הודעות נאצה מאוהדים בדרישה שישחרר את הקבוצה, אך שוב, הפערים בין הצדדים בשלב זה הם גדולים ומישהו יצטרך להתגמש.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי