הרעידה את בלומפילד: האישה שחגגה עם מכבי תל אביב וזכתה לכבוד מערן זהבי

play
שירלי כהן | מסך אינסטגרם
ויטור הורחק אחרי 17 שניות, מכבי ת"א הביסה 0:3 את ב"ש במשחק ההכתרה 05:14

הצהובים חגגו אליפות בסטייל עם 0:3 על ב"ש, הכוכב זכה בתואר שחקן העונה ושירלי כהן גנבה את ההצגה ותפסה את תשומת ליבו של המדור

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מתקשים להוריד את החיוך מהפנים. הצהובים חגגו אמש (שבת) את האליפות ה-24 בתולדותיהם אחרי ניצחון 0:3 על הפועל באר שבע בבלומפילד – הניפו את צלחת האליפות ומשם החגיגות נמשכו אל תוך הלילה. השחקנים, הנשים, הילדים – כולם רקדו ושמחו אחרי עונה לא פשוטה ומורכבת, בצל המלחמה הקשה בישראל ואנחת רווחה גדולה השתחררה אצל כולם.

שירלי כהן בסטורי של ערן זהבי | מסך אינסטגרם

בסטורי של ערן זהבי, שזכה גם בתואר שחקן העונה והחזיר את האליפות לקריית שלום, אפשר להתרשם מכישוריו של המאמן האירי רובי קין, שהוכיח לכולם שהוא ראוי לתואר בעונתו הראשונה כמאמן למרות כל הביקורות, וגם שהוא גם זמר לא רע בכלל. חוץ ממנו, ובין התמונות הפוטוגניות של זהבי ואשתו שי מניפים צלחת, רוקדים ושרים – הייתה מישהי שתפסה את תשומת ליבו של המדור.

קוראים לה שירלי כהן, הכינוי שלה הוא "צ'יקה" והיא דיג'יית מטריפה שאי אפשר להישאר אדישים אליה. לא רק בזכות המוזיקה המקפיצה שלה, אלא גם בזכות הלוק מרשים ומלא בסטייל.

שירלי הרעידה את בלומפילד וגרמה לשחקנים לקפוץ לצלילי מוזיקת הטכנו שניגנה. יש לה קהל של 31 אלף איש שעוקבים אחריה, וכשזהבי בכוד ובעצמו מפרגן לך בסטורי, אין ספק שזה עושה רק טוב למכירות. אז אם מתחשק לכם לחגוג בסטייל צהוב-כחול, כבר הבנתם מי הכתובת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי