Sport1 Banner

ענאן חלאילי הוא השחקן שנסחט: "לא מסוכסך עם אף אחד"

play
ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
עצורים בחשד לקשירת קשר לסחיטת שחקן מוכר מאוד ממכבי חיפה 01:23

כשלושה שבועות אחרי שנודע על עצורים בעקבות ניסיון סחיטת דמי חסות משחקן מכבי חיפה, ב"חדשות 12" פרסמו חלק מתוך עדותו של הכוכב שבקרוב יעבור רשמית לבלגיה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לפני כשלושה שבועות חשפה משטרת ישראל כי אחד משחקני מכבי חיפה נסחט וכי ישנם חמישה חשודים במעשה שנעצרו. לאחר מכן גם נודע שהם חשודים בהשלכת רימון בנוסף לחשדות בסחיטת דמי חסות ואיומים כנגד אחד מכוכבי הירוקים. הערב (חמישי) נחשפה ב"חדשות 12" עדותו של השחקן במשטרה וכן פורסם כי השחקן שנסחט זהו ענאן חלאילי.

חלאילי, שיוכרז בקרוב כרכש הנוצץ של אוניון סן ז'ילואז הבלגית שתשלם עבורו 7.5 מיליון יורו למכבי חיפה, אמר בעדותו במשטרה על פי הפרסום ב"חדשות 12": "זרקו רימון ברחוב שלנו. אני לא יודע אם זה כוון אלינו או למישהו אחר ברחוב. אני לא חושד באיש כי מעולם לא הייתי מסוכסך עם אף אחד, ולא פנו אליי ישירות אחרי המקרה".

ענאן חלאילי מכבי חיפה
ענאן חלאילי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

כאמור, מהפרטים שנמסרו עד כה מטעם המשטרה, החקירה אותה הוביל רפ"ק איימן ברכאת מימ"ר חוף, החלה כסמויה עם קבלת המידע בדבר הסחיטה והפכה לפני כשלושה שבועות גלויה עם מעצר החשודים. במהלך החקירה הסמויה הפעילו בלשי ימ"ר חוף אמצעים סמויים על מנת להתחקות אחר החשודים.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, ענאן חלאילי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי