דרך חדשה: נחשף הסכום הכספי שהשקיע שחקן מכבי תל אביב בעסק החדש שלו

play
אופיר דוידזאדה, דור פרץ | שוקה כהן
מכבי תל אביב זכתה באלוף האלופים עם 0:2 על מכבי פ"ת, שער נפלא לזהבי 02:44

אופיר דוידזאדה פתח סניף של רשת הממתקים "סוויט טיים" בכפר סבא ובקרוב צפוי לפתוח אחד נוסף בראש העין. החברים הצהובים שהגיעו לפרגן, השותף שאוהד את היריבה המושבעת והמאבק עם רוי רביבו

(גודל טקסט)

אחרי הזכייה בתואר הראשון של עונת 2024/25, אחד העוגנים בהגנת מכבי תל אביב מתמקד בשינוי מתוק בקריירה שלו: אופיר דוידזאדה פתח סניף של רשת הממתקים המצליחה "סוויט טיים" בכפר סבא, בהשקעה של חצי מיליון שקלים. השותף של המגן הוא אורי כהן, בוגר האח הגדול, שאמנם ידוע כאוהד שרוף של מכבי חיפה, אבל נהנה מנוכחות החברים הצהובים שהגיעו לפרגן לחברם לקבוצה.

אופיר דוידזאדה, ברכה והצלחה בעסק החדש | שוקה כהן

בין החברים לחדר ההלבשה הצהוב איתרנו את ניר ביטון, דן ביטון, דור פרץ, מתן חוזז, גבי קניקובסקי שהכריז בסופ"ש יחד עם אשתו דנה על הריון ראשון, ואפילו מילסון שעתידו לוט בערפל, הגיע לכבד ולהרים לאופיר. גם האקסים הצהובים אבי ריקן ואייל גולסה באו לפרגן.

המגן השמאלי סיפר שכילד אהב מאד מתוק, לצד הפוטנציאל העסקי של המקום החדש, כך ששני הדברים גרמו לו להיכנס כשותף. בחודשים הקרובים צפויים לפתוח אופיר ואורי סניף נוסף של "סוויט טיים" בראש העין.

בצל אי הוודאות בנוגע לעתידו, מילסון הגיע לפרגן לדוידזאדה | שוקה כהן

דוידזאדה פתח עונה שמינית במועדון והפך לשחקן הוותיק בקבוצה. "הדור הצעיר הוא דור שצריך לקדם אותו ולהנהיג אותו, ואני שם בשביל לעשות את זה", אמר למדור והתייחס גם למאבק עם רוי רביבו על עמדת המגן השמאלי הפותח במכבי תל אביב: "כרגע הוא עושה חיים באולימפיאדה, זה חלום אם הייתי בגיל שלו, ברור הייתי רוצה להיות שם. תמיד אמרתי – תחרות היא דבר מבורך, אנחנו נילחם על חולצת ההרכב ומי שיהיה הכי טוב הוא זה שישחק. רוי ילד מוכשר ומדהים". 

גם דן ושרית ביטון הגיעו להרים ולפרגן | שוקה כהן
אופיר דוידזאדה, מתן חוזז | שוקה כהן
אופיר דוידזאדה, דור פרץ | שוקה כהן
עוד באותו נושא: אופיר דוידזאדה, מילסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי