לפני משחק העונה: שחקן מכבי תל אביב פתח עסק עם אוהד מכבי חיפה

play
הפנים אומרות הכל. מכבי תל אביב מאוכזבת | מאור אלקסלסי
צפו: הרחקה שנויה במחלוקת, חזיזים ושני שערים בין סכנין למכבי ת"א בדוחא 03:19

לפני שהמוליכה וסגניתה יעלו אל כר הדשא בסמי עופר, אחד מחניכיו של רובי קין רכש שני סניפים של רשת 'סוויטיים' עם יוצא האח הגדול ואוהד מושבע של האלופה מהכרמל: "אני אוהד מכבי – ורק בחיפה יש מכבי"

(גודל טקסט)

בזמן שכולנו סופרים את הדקות עד למשחק בין מכבי חיפה למכבי ת"א בסמי עופר, אופיר דוידזאדה, מגן המוליכה, רכש שני סניפים של רשת 'סוויטיים'- גן עדן לילדים (וגם למבוגרים חובבי מתוק).

דוידזאדה וכהן במעמד החתימה. שיהיה בשעה טובה | מסך אינסטגרם

הכדורגלן בן ה-33 ביחד עם בוגר האח הגדול, אורי כהן, סגר את העסקה והוכיח פעם נוספת ששחקני כדורגל יודעים גם לדאוג לעסקים מחוץ לכר הדשא. על שיתוף הפעולה המעניין סיפר בוגר הריאליטי למדור: "אופיר ואני הכרנו במהלך המלחמה, במסגרת מיזם שאני וניקול בת הזוג שלי לקחנו בו חלק, "מתנה מאבא", שנועד לחבר אבות שהיו במילואים במלחמה למשפחות שלהם. אופיר התנדב והגיע לשמח ילד אוהד מכבי ת"א שחגג יום הולדת. משם התחברנו והפכנו לחברים טובים".

כשצהוב וירוק נפגשים. דוידזאדה וכהן עם הילדים | מסך אינסטגרם

השניים בחרו ברשת סוויטים לאחר בדיקות ואחרי שהבינו שהם "רואים עין בעין את הדברים". הסניפים ייפתחו בראש העין וכפר סבא והמטרה הטובה מעבר לפוטנציאל העסקי, היא מעל הכל "העסק הזה נולד מהמקום הכי יפה וטהור שיש. הגענו לשמח ילדים בזמן מלחמה, שהוריהם נמצאים הרחק בשדה הקרב, ומהמקום הזה נולד עסק שכל מהותו הוא לשמח ילדים", הוסיף כהן וסיפר. ומה הדבר הכי מרשים בכל הסיפור הזה? שחקן מכבי תל אביב פתח את העסק עם אוהד מכבי חיפה, ולא סתם, אלא שרוף.

"אני אוהד מכבי – ורק בחיפה יש מכבי. אוהד שרוף, מנוי עוד מקריית אליעזר", הסביר השותף העסקי של דוידזאדה. על החיבור המיוחד בין צהוב לירוק אמר כהן: "אנשים יודעים לעשות ההפרדה, אני גם מאוד מזוהה עם מכבי חיפה בגלל תוכנית הטלוויזיה. יריבות ספורטיבית בצד, ועסקים בצד".

לשאלה המעניינת ביותר, איך יגיב בשבת אם ינצחו או להיפך, השיב: "מקווה בשביל אופיר שהוא ייתן משחק גדול, אבל שמכבי האמיתית והירוקה תנצח".

הלוואי והחיבור הזה יתן דוגמא לאוהדים שיזכרו שכדורגל זה רק משחק שנועד לעשות טוב לצופים, והיריבות צריכה להישאר ספורטיבית בלבד. עשיתם למדור חשק למשהו מתוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי