בלבול: "מכבי נתניה תהיה קבוצה חזקה וטובה. יהיו עוד שינויים"

play
מרקו בלבול, מאמן מכבי נתניה | שלומי גבאי
מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל גיא לוזון 01:59

המאמן במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה: "מגיע להנהלה שאפו על החתמת ורגאס. ניראון יהיה השוער הראשון". הקפטן כרם ג'אבר: "מאוכזב שאני לא באולימפיאדה, מאחל להם שיגיעו הכי רחוק שאפשר"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

ביום ראשון יפתח מרקו בלבול את עונתו המלאה הראשונה כמאמן מכבי נתניה, כשהיהלומים יפגשו את הפועל חדרה במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו. בלבול יקווה להצעיד את הקבוצה לעונה מוצלחת יותר מהקודמת, שהוא הצטרף לקראת סופה והסתיימה בפלייאוף התחתון. היום (חמישי) המאמן והקפטן כרם ג'אבר התייצבו למסיבת העיתונאים לקראת תחילת העונה.

"עשינו הרבה שינויים ויהיו עוד שינויים, אנחנו עדיין באמצע התהליך ונבנה קבוצה טובה וחזקה תוך כדי תנועה", אמר בלבול בפתח דבריו, "היה מחנה אימונים יוצא מן הכלל והתחברנו גם טקטית וגם חברתית. תהיה קבוצה שתגרום לקהל ולמועדון נחת. אנחנו רוצים להיות הרבה יותר טובים מאשר בעונה שעברה מכל הבחינות, לשחק כדורגל יותר טוב מבחינה התקפית ולגרום לקהל ליהנות מאיתנו. עד עכשיו עשינו רכש בעיקר בהתקפה ואנחנו עוד צריכים להשלים את הסגל וניקח את הזמן, לא נילחץ ונביא רק שחקנים שמתאימים ל-DNA של מכבי נתניה. תהיה כאן קבוצה חזקה בסופו של דבר".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו את אפליקציית וואלה ספורט

כרם ג'אבר, מרקו בלבול, מכבי נתניה
ג'אבר ובלבול במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה | שלומי גבאי

על העונה שעברה: "אני לא רוצה לדבר על מה שהיה. חשוב לנו לפגוע העונה עם כל שחקן שאנחנו מביאים ואנחנו עובדים מאוד קשה, כולנו, על מנת לבנות קבוצה חזקה. זה מצב לא קל, לא רק לנו אלא לכולם, אבל אני מאמין בלב שלם שתהיה קבוצה טובה".

עןד על הקושי לצרף זרים בעקבות המלחמה: "אנחנו לא מרפים ומאוד נחושים, כולנו בפוקוס רק על הדבר הזה. חסרות לנו עדיין כמה עמדות כדי שתהיה קבוצה נחושה, רעבה וחזקה שתלך קדימה. השחקנים נותנים את הכל באימונים כדי להשתפר ולהיות יותר טובים. ישחק מי שיוכיח את עצמו וזה לא קשור לגיל, יש להם את הבמה כדי להתפתח ולהשתלב. כשיהיו החתמות חדשות אתם תדעו. צירפנו שחקנים טובים, מגיע להנהלה שאפו על החתמת פרדי ורגאס. עוד יגיעו שחקנים טובים".

מרקו בלבול, מאמן מכבי נתניה
"ניראון יהיה השוער הראשון של נתניה". בלבול | שלומי גבאי

יכולתו של עומר ניראון נגד מאלי באולימפיאדה: "הוא היה בין השחקנים הטובים ביותר שלנו מאז שהגעתי. אנחנו נמשיך איתו כשוער ראשון ושמחים מאוד לראות אותו – כי הוא התחיל כשוער שלישי ונהיה שוער ראשון, הוא אחרי עונה יוצאת מן הכלל ואנחנו גאים בו".

על כך שסוף פודגוראנו לא הגיע בסופו של דבר: "הרבה שחקנים שרצינו לא הגיעו, אבל אני לא מצטער על מי שלא נמצא במכבי נתניה. מי שנמצא פה, הוא הכי חשוב מבחינתי".

המטרה לעונה: "גם כשהיינו בתחתית בעונה שעברה אמרתי שאנחנו רוצים ללכת כמה שיותר רחוק, והמטרה לא השתנתה. אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב, אבל גם להביא תוצאות. גם נצטרך לעשות הגנה יותר טובה, בשני ההיבטים עלינו להשתפר".

כרם ג'אבר, מכבי נתניה
| שלומי גבאי

הקפטן כרם ג'אבר, שגם האריך את חוזהו לאחרונה אמר: "אני שמח להישאר למקום שמזמן הפך לבית בשבילי. ידעתי שרוצים שאמשיך פה וזו זכות בשבילי. התגבשנו במחנה האימונים ואני חושב שיש פה אווירה מאוד טובה, כולנו כאן אחד בשביל השני".

על השינוי בקבוצה מאז שהגיע מרקו בלבול בעונה שעברה: "אני שואף ללמוד מכל מאמן משהו אחר, וממרקו אני לומד שעליי לשאוף להיות הכי טוב שאני יכול באימונים ובמשחקים. המאמן מחליט מי ישחק ומי לא ואני יודע שבכל עונה מכבי נתניה מצרפת מגן, אבל זו תחרות בריאה וישחק מי שהמאמן יחשוב שמגיע לו".

אם הוא מרגיש פספוס שהוא לא באולימפיאדה: "אני קצת מאוכזב שאני לא שם, אבל מאחל להם בהצלחה ושיגיעו הכי רחוק שאפשר".

עוד באותו נושא: מכבי נתניה, מרקו בלבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי