בעירוני קרית שמונה מאוד גאים בכריסטיאן מרטינס ובהופעות שלו במונדיאל 2026, למרות ההפסדים של פנמה לגאנה וקרואטיה, והעובדה שהלילה (בין שלישי לרביעי) נקבע שהיא תסיים את דרכה בתום שלב הבתים.
מרטינס הצטיין במשחק ההכנה האחרון של פנמה לפני המונדיאל, ובניגוד להערכות המוקדמות קיבל את חולצת ההרכב בשני מחזורי הפתיחה. מול גאנה הוא שיחק 63 דקות וסחט מחמאות בתקשורת המקומית, והלילה כבר שיחק 90 דקות נגד קרואטיה ונבחר על ידי פיפ"א ל"שחקן המצטיין" למרות שפנמה הפסידה 1:0.
בקרית שמונה סיפרו שהקשר בן ה-29 שלח להם בגאווה תמונות שלו עם הפרס.
במועדון לוקחים בחשבון שאחרי שתי הופעות מצוינות על הבמה המרכזית של הכדורגל העולמי, ייתכן שיגיעו הצעות מחו"ל עבור מרטינס. בשלב זה ההערכה היא שאיזי שרצקי לא יסכים למכור אותו בפחות ממיליון דולר – בדומה לאדריאן אוגריסה.
פנמה תסיים את דרכה במונדיאל אחרי המשחק מול אנגליה במחזור הסיום של בית י"ב.
מה דעתך על הכתבה?