עירוני טבריה, שחשודה כי נתנה לשחקנים עירויים בניגוד לנהלים במסגרת הטיפול וההתאוששות שלהם ונמצאת תחת חקירה, פרסמה היום הודעה רשמית בנושא ובה נכתב:
"מועדון הכדורגל עירוני דורות טבריה מרגיש חובה כלפי אוהדיו וכלפי אוהדי הספורט בישראל להבהיר את עמדתו וזאת נוכח הפרסומים האחרונים, הכוללים טענות שגויות אשר פוגעות במועדון. נכון לרגע זה המועדון לא קיבל כל תלונה רשמית, דרישה או פנייה מוסמכת בעניין, וכל הידוע לו בשלב זה עולה רק מהפרסומים בתקשורת בלבד.
"ככל שאכן מקור הטענות או הפרסומים הוא בגורמים הקשורים למ.ס. אשדוד, הרי שמדובר בניסיון פסול לייצר לחץ תקשורתי ולהשפיע על המציאות מחוץ למגרש. במקום לקבל את ההכרעה הספורטיבית כפי שנקבעה על כר הדשא. אנו מבינים שהשירותים של עורך הדין שבחרה אשדוד מגיעים עם השראה מובנית של ניסיונות יצירתיים 'לתפור תיקים', אך אנו מזכירים להם שחדר ההלבשה בטבריה אינו בית המשפט המחוזי בירושלים, ומי מלח להתאוששות שרירים אינם 'תיק 4000'.
"מועדון עירוני דורות טבריה דוחה מכל וכל כל טענה שלפיה ניתן לשחקניו חומר אסור. לא ניתנו לשחקנים חומרים אסורים, ולא נעשה כל ניסיון לטשטש, להסתיר או לעקוף הוראה כלשהי. למען הסר ספק ומניפולציות: מדובר בתמיסת מי מלח רפואית, סטנדרטית ונקייה לחלוטין (סודיום כלוריד) שנרכשה כחוק, אשר אינה כוללת שום תוסף תזונה או רכיב אסור.
"האירוע היחיד הרלוונטי לעניין זה הוא טיפול שגרתי שניתן לשחקנים באמצעות תמיסה זו, וזאת לצורך סיוע בהתאוששות מהעומסים החריגים שחוו במהלך תקופה שבה שיחקה הקבוצה שני משחקים בשבוע".
בהודעה של טבריה נכתב עוד: "הטיפול האמור ניתן שלושה ימים לפני המשחק, בנפח נוזלים מצומצם וחוקי לחלוטין, תחת פיקוח והנחיה רפואית מוסמכת בהתאם לסטנדרטים המקובלים בספורט המקצועני בעולם. לאחר בדיקות משפטיות ורפואיות נוספות שערך המועדון, עומד המועדון על כך שפעל בהתאם לכל הוראות החוק, תקנוני WADA וההנחיות החלות בעניין.
"המועדון פעל ופועל באחריות, בתום לב ובשקיפות, והוא ימשיך לשתף פעולה באופן מלא עם כל גורם מוסמך שיבקש לבחון את הדברים. עירוני דורות טבריה בטוח בצדקתו וסבור כי עם השלמת בירור העובדות יתברר באופן ברור כי המועדון פעל כדין.
"אנו נמשיך להתמקד בעשייה המקצועית, במחויבות שלנו למועדון ולקהל, וממליצים ליריבותינו להתרכז בהכנות המקצועיות לעונה הבאה על כר הדשא, במקום בניסיונות הנדסת מציאות כושלים".
מה דעתך על הכתבה?