החשוד בסחיטה דרש מהשחקנים 300 אלף ש"ח ונעצר

שחקני מכבי תל אביב , פרשת הקטינות
שחקני מכבי תל אביב , פרשת הקטינות | דני מרון

במשפחתו של אחד הכדורגלנים התלוננו במשטרה לאחר שנטען כי אלמונים הציעו להשפיע על עדות אחת הקטינות ובכך לעזור לשחקני מכבי ת"א בתמורה למאות אלפי שקלים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

התפתחות משמעותית בפרשת הכדורגלנים והקטינות. עורכי הדין של שני הכדורגלנים, עדי כרמלי וינון הימן, פנו למשטרה בתחילת השבוע שעבר בנוגע למידע שהגיע ועשוי לשנות את כיוון החקירה. מדובר בחשוד שניסה לסחוט את שחקני מכבי תל אביב בסכום של 300 אלף שקלים בתמורה לכך שישפיע על עדות הנערות. החשוד נעצר על ידי המשטרה.

כפי שפרסמנו, לפי המידע, אלמונים התקשרו למשפחתו של אחד השחקנים והציעו לו מידע שיוכל "להצילו" תמורת סכום של מאות אלפי שקלים. התלונה מצד עורכי הדין התקבלה בימ"ר מרכז. על פי הדיווח, משפחתו של השחקן קיבלה מספר פניות בעניין זה. משפחתו של אחד הכדורגלנים הייתה זו שהגישה את התלונה.

בסביבת השחקנים טענו כי אותו אדם טען כי בידיו נמצא מידע אשר יוכל להביא באופן מיידי לסגירת התיק. התלונה הוגשה בגין סחיטה וכעת המשטרה עצרה חשוד בניסיון הסחיטה. המשטרה מסרה כי מדובר בתושב רמת גן בן 37 שחשוד במעורבות באירוע כשלכאורה הציע להשפיע על עדות אחת הקטינות בתמורה לסכום כסף.

עורכי הדין של הכדורגלנים, כרמלי והיימן מסרו בתגובה עוד קודם: "אנחנו המומים מההתפתחויות האחרונות וסומכים על משטרת ישראל ועל טיפולה בנושא. נמתין כמוכם לעדכונים מימ"ר מרכז". מחר (רביעי) אמורות הנערות להגיע ולמסור עדות בנושא. לאחר מכן צפויים הכדורגלנים להיחקר באזהרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי