נס ציונה מוכנה לבני יהודה: "נלחמים על הקריירות שלנו"

אלעד שחף, שצפוי לחזור להרכב במשחק הגורלי ברביעי (20:00 בספורט3): "אין מקום לטעויות". זדה: "כל הקלישאות נכונות עכשיו". כוכב בתמונת ה-11

(גודל טקסט)

הגיע רגע האמת. סקציה נס ציונה תארח מחר באצטדיון רמת גן את בני יהודה (רביעי, 20:00, ישיר בספורט3) למשחק במסגרת המחזור ה-31 של הפלייאוף התחתון, ואיזה משחק גורלי זה עבור הקבוצה של ליאור זדה. סקציה ממוקמת כרגע מתחת לקו האדום, במקום ה-13, נקודה אחת פחות מעירוני קריית שמונה שכרגע שורדת בליגת העל.

ביום ראשון תחכה לנס ציונה הפועל כפר סבא, ולאחר מכן, במחזור הסיום באמצע השבוע, יתקיים הקרב הגורלי והסופר דרמטי מול ק"ש – קרב שעשוי להכריע את זהות היורדת השנייה באופן ישיר, זאת אחרי שהפועל רעננה כבר נשרה ללאומית. בקבוצה התלוננו בימים האחרונים על לוח הזמנים הצפוף ובמחצית השנייה ב-1:2 על רעננה במחזור האחרון ניתן היה לראות את העייפות על השחקנים.

על כן, ליאור זדה מתכנן לעשות רוטציה, כשאלעד שחף יחזור להרכב, ככל הנראה על חשבונו של גיא בדש. דור כוכב, שכבש את שער הניצחון הדרטי בדקה ה-95 במחזור הקודם, נמצא אף הוא בתמונת ה-11. "בני יהודה הקבוצה הכי חזקה בפלייאוף התחתון, אבל כל השחקנים כאן רעבים ומבינים את גודל המעמד", אמר גורם במועדון לקראת הקרב הגורלי מחר.

דור כוכב
דור כוכב | אודי ציטיאט

בנס ציונה מבינים שאם באורח נס ינצחו את שלושת המשחקים הקרובים – יישארו בוודאות בליגה, אך המטרה היא להגיע למחזור האחרון מול ק"ש כשהיא עדיין בתמונה. הצפוניים ישחקו מחר במקביל לקרב הכתומות מול הפועל חדרה ובמועדון כמובן מייחלים להפסד של הקבוצה של קובי רפואה.

"אנחנו משחקים נגד קבוצה בכושר התקפי נהדר", אמר המאמן זדה לקראת ההתמודדות. "נצטרך לעבוד קשה מאוד וזה ברור לנו. כל קלישאה על גמר גביע וחשיבות המשחק הקרוב נכונה עכשיו, ואין הרבה מה להוסיף. נבוא כמו שעשינו עד עכשיו – נשאיר הכל על המגרש עם כל הלב והאמונה".

אלעד שחף הוסיף: "כל משחק הוא כמו גמר גביע, אנחנו נלחמים על ההישארות בליגה וגם על הקריירות שלנו. במשחקים כאלה שחקן כדורגל נמדד ולכן ההכנה המנטלית מאוד חשובה, אין מקום לטעויות, צריכים להיות ברורים ונחושים לנצח".

הרכב משוער: עומרי גלזר, נועם כהן, פרנסיסקו דוטארי, דריס וויטנס, רז נחמיאס, אופק ביטון, סביין לילאי, אלעד שחף, יחמיר היקה (דור כוכב), רז שטיין, מוסא מאזו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי