ממשיכה להתחזק: פדרו קמפוס ודאודה מוסא סיכמו בבני יהודה

הקבוצה של אלישע לוי ממשיכה לבנות את עצמה לקראת העונה הבאה. שחקן התקפה צ'יליאני סיכם לשלוש שנים וכך גם הקשר שהיה מועמד להצטרף בינואר כמחליפו של סורו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה של אלישע לוי היא ללא ספק הקבוצה הטובה ביותר בפלייאוף התחתון. הקבוצה מהשכונה השיגה שמונה נקודות עד עתה וכבשה לא פחות מ-11 שערים. היא בדרך הנכונה להבטחת המקום השביעי, אך במועדון כבר חושבים על העונה הבאה וממשיכים במגמת החתמת השחקנים הצעירים.

פדרו קמפוס, שחקן התקפה צ'יליאני (20), סיכם במועדון הבוקר באמצעות סוכנו זיו סולומוביץ' על חוזה לשלוש שנים. הצ'יליאני, שגדל באקדמיה של אוניברסידאד קאטוליקה המקומית, שיחק בעונה החולפת בליגה הראשונה בקפריסין במדי אולימפיאקוס ניקוסיה ובעברו אף רשם שבע הופעות בנבחרת צ'ילה עד גיל 17. הוא ינחת בישראל בשבועיים הקרובים, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית.

שחקן נוסף שייחזק את הקבוצה הוא יוסיף דאודה מוסא, קשר מרכזי בן 21 שסיכם באמצעות סוכנו סתיו חכמון לארבע שנים במועדון. מוסא ממוצא ניז'רי-גנאי, היה מועמד להצטרף כבר בינואר כפי שפרסמנו בעבר ונחשב ליורשו של איסמעילה סורו, אך בעקבות הפציעה שעבר, בקבוצה החליטו לחכות לו עד עכשיו והוא יצטרף בעונה הבאה. הקשר ינחת בישראל גם הוא תוך שבועיים לחתימה רשמית.

אלישע לוי
אלישע לוי. בני יהודה כבר מתכוננת לעונה הבאה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי