אבוקסיס: "גמר הגביע הכי חשוב". לוי: "אירופה תהיה הישג בהתאם לנסיבות"

מאמן ב"ש הודה שהוא לא מרוצה מהתוצאות אך הזכיר את עומס המשחקים הלא שגרתי והודה לאלונה: "אני בטוח שהיא מעורבת בהשראת אקולטסה". מאמן בית"ר: "יש לי רק מילים טובות לשחקנים"

(גודל טקסט)

לאחר פתיחת הסיבוב השני של הפלייאוף העליון, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים עדיין ללא ניצחון אחרי 2:2 דרמטי. הקבוצה מהבירה הובילה פעמיים ושיחקה טוב יותר אך ראתה את הניצחון חומק ממנה עם שער של מיגל ויטור בתוספת הזמן.

"בטוח שאלונה מעורבת בהישארותו של אקולטסה" | יוסי אבוקסיס

יוסי אבוקסיס שהורחק על ידי השופט זיו אדלר התנצל קודם כל על אותה התקרית: "אני רוצה להתנצל בפני השופט לא הייתי צריך להגיד לו 'מה אתה רוצה להרוס את המשחק'. זה היה נראה לי צהוב שני אבל השופט החליק את זה, אמרתי לו 'למה אתה הורס את המשחק' והוא הרחיק אותי. גם לנו המאמנים יש אמוציות במשחק, זו לא בושה להתנצל".

על התוצאות: "ברור שאני לא מרוצה מהתוצאות בפלייאוף העליון, מחלק מהמשחקים הייתי מרוצה ושיחקנו טוב, בחלק היינו רעים מאוד כמו נגד מכבי חיפה בהפסד האחרון. היום לדעתי שיחקנו טוב. אני חוזר על עצמי כל שבוע אבל בכל פעם יש שינויים בהרכב. זה לא מצדיק שלא נשיג ניצחון אבל אנחנו מנסים להיראות יותר טוב. זה קשה להיכנס לקצב ככה. ראיתם היום שמרואן קצת שיחק בשבת והיום משחק שני תוך שלושה ימים הוא הרגיש את המפשעה וכך גם עמית ביטון. זה משהו שלא היה בארץ דבר כזה ואינטנסיביות כזו".

אבוקסיס מורחק. התנצל | דני מרון

הראש בגביע וההבדל מהקבוצות האחרות: "לנו יש גם גביע, אנחנו חושבים על הגביע. בית"ר ירושלים שיחקו משחק אחרון לפני שבוע, להם היה שלושה ימים מנוחה. אנחנו רוצים להגיע לגמר הגביע בהרכב הכי חזק שלנו"

עוד אמר: "אני יודע שעלינו לשחק טוב יותר בפלייאוף העליון. אם היה משחק כל שבוע אז היינו עולים בהרכב הכי טוב שלנו כל שבוע, אבל אחרי משחק כל שלושה ימים כשלא שיחקנו כדורגל שלושה ימים גם בעצת הצוות הרפואי אנחנו מבינים שזו סכנה, זה משהו חדש לנו".

על התוכניות לעתיד ואקולטסה שחתם: "קודם כל אנחנו באמת כל המערכת רצתה אותו כולל האוהדים שמאוד התחברו אליו. מגיע כל הכבוד להנהלה שלנו, להחתים שחקן כזה זה מהלך מבריק, שאפו גדול לכולם. זה לא פשוט בתקופה כזו של חוסר וודאות כלכלית. האמת, לא האמנתי שנצליח להשאיר אותו.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

על הנבחרת: "אני מאמין באר שבע, לא פוזל לנבחרת". אני בטוח שאלונה עומדת מאחורי השארתו של השחקן הזה. קנינו את הכרטיס שלו בסכום גבוה. גם כשהיא לא נמצאת כאן היא דואגת לקבוצה. אנחנו שמחים

בצד השני, כצפוי, רוני לוי היה מאוכזב. גם במשחק הקודם נגד הפועל חיפה קבוצתו שיחקה לא רע בכלל והרגישה את הניצחון אך ספגה. לוי אמר: "אני יכול להתייחס למשחק הזה ולא לכל הפלייאוף. אני חושב שהיה לנו משחק טוב סך הכל החבר'ה עשו עבודה טובה. גם מבחינה טקטית עשינו מהלכים מאוד-מאוד טובים, כבשנו שני שערים מאוד יפים ומגיע לשחקנים מחמאות. לעתים הכדורגל הוא אכזרי, ספגנו גם בדקה ה-45 וגם בתוספת הזמן, פעמיים ממצבים נייחים. חבל שהניצחון חמק מהידיים אבל יש לי רק מילים טובות להגיד לשחקנים".

"אירופה תהיה הצלחה בהתאם לנסיבות" | רוני לוי

השער שנפסל: "ממה שראיתי טל (בן חיים) לקח את הכדור אך זו החלטה של השופט. אני חושב שיש וועדה אחרי כל משחק והיא תקבע אם קופחנו או לא. בסופו של דבר זה גם לא עוזר להתלונן. אם אני אגיד שהגיע לנו מה זה ייתן? היינו צריכים להיות מרוכזים ולא לאבד כדור קל מדי ולספוג ממצב נייח אך אנחנו מעודדים מהיכולת ומהגישה של השחקנים, החבר'ה אצלנו באנרגיה טובה מאוד ואני מאוד-מאוד מרוצה מהם.

השער שנפסל | דני מרון

אירופה כהישג או שהיה אפשר להוציא יותר מהעונה: "תמיד אתה שואף בספורט, ואתה מכיר אותי כתחרותי מאוד, אבל יחד עם זאת בתנאים הנוכחיים אני חושב שלהגיע לאירופה זה יהיה הישג יפה מאוד, אבל נצטרך להבטיח את זה, יש לנו עוד הרבה מחזורים וכל משחק בפלייאוף הוא מאוד-מאוד קשה, כולם נגד יריבות מהצמרת אבל נילחם עד הסוף כדי להשיג את הכרטיס באירופה".

הרצונות שלו ועתידו: "אני רוצה לסיים את העונה כמו שצריך ולעמוד במטרה שסימנו – להגיע לאירופה. כל הדיבורים מעבר לזה הם מיותרים".

שחקני בית"ר חוגגים. אירופה זו הצלחה בהתאם לנסיבות | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי