בלבול: "חד משמעית – מכבי חיפה משחקת את הכדורגל הטוב בארץ"

מאמן הירוקים היה מרוצה אחרי ה-1:3 על הפועל ת"א והודה: "היו כמה משחקים שכשלנו בהם ובחלק האחריות היא שלי". קלינגר: "היינו שווים יותר"

(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את הפלייאוף העליון בצורה חלשה במיוחד, מכבי חיפה חיברה הערב (שלישי) ניצחון שני ברציפות כשגברה 1:3 על הפועל תל אביב, עבורה היה זה הפסד שלישי ברצף. עם שלוש הנקודות שהגיעה, חיפה דחתה את ההבטחה הרשמית של תואר האליפות השני ברציפות של מכבי תל אביב. מאמן הירוקים, מרקו בלבול, היו מרוצה מאוד אחרי ההתמודדות.

"פתחנו מצוין ושלטנו ללא עוררין", אמר בלבול. "ניצחנו בצדק, הבקענו שערים יפים וקבוצתיים. לאט לאט השחקנים נכנסים לכושר יותר טוב, גם הפצועים שחזרו. הייתה פגרה ארוכה ולא קלה, אבל לאט לאט הקבוצה חוזרת לעצמה וחוזרת לשחק את הכדורגל האמיתי שלה. אני שמח מאוד על הניצחון הזה".

השיפור בשני המשחקים האחרונים: "אני חושב שהשחקנים תמיד רוצים לנצח במכבי חיפה של השנה. מהיום הראשון שהגעתי לפה החדרתי להם שאנחנו באים לכל משחק לנצח, לא משנה איפה. אני חושב שהעניין הפיזי והפציעות היו גורם מכריע בתחילת הפלייאוף. לא לוחצים על כפתור ונכנסים לכושר גופני. ברגע שחזרנו לעצמנו מבחינה פיזית – התחלנו לראות את התוצאות על המגרש".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | אודי ציטיאט

לבסוף סיפק המאמן הצהרה: "לדעתי, מכבי חיפה חד משמעית משחקת את הכדורגל הכי יפה בישראל. הקבוצה משחקת התקפי ומבקיעה הרבה שערים. עשינו עונה מדהימה מבחינת אחוזים ונקודות, אבל מכבי תל אביב עושה עונה אדירה. יש לנו עוד לאן להשתפר ולשאוף. היה כמה משחקים שכשלנו בהם, ובחלק יש לי את האחריות, אבל בגדול הקבוצה הזו משחקת את הכדורגל הכי טוב בארץ".

מן העבר השני, המאמן המאוכזב של הפועל ת"א, ניר קלינגר, ניסה לשמור על אופטימיות: "אני תמיד מנסה להסתכל על חצי הכוס המלאה. היה משחק משוגע קצת. עוד לא התחלנו את המשחק וכבר היינו בפיגור בלי לשים לב. חזרנו בסך הכל טוב אחרי הגול המהיר. היו לנו כמה הזדמנויות במחצית הראשונה ויכולנו לחזור. אנחנו עוברים חוויה מסוימת. היו לנו רגעים יפים העונה וגם רגעים פחות טובים. היום לדעתי היינו שווים במשחק הזה יותר".

האם הוא חושש שמכבי ת"א תחגוג מולם אליפות ביום שבת: "אני לא מתעסק במכבי ת"א, אני מתעסק בקבוצה שלי. אנחנו רוצים לנצח דרבי ולהיות טובים כמה שאפשר. זה נכון שאנחנו בתקופה פחות טובה עכשיו, אבל המשחק הזה נתן אינדיקציה מבחינתי שאם אנחנו עושים דברים נכון וחילופים בטיימינג נכון אנחנו יכולים לחזור לתוצאות הטובות של תחילת הפלייאוף. אין ספק שחסרה לנו טיפה איכות בהחלטות בחלק הקדמי, מה שלמכבי חיפה היה, אבל ההבדלים גם בתקציב הם ענקיים ולפעמים זה בא לידי ביטוי גם בדברים האלה. אנחנו חיוביים ואופטימיים ויוצאים מכאן בראש זקוף".

ניר קלינגר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי