בבאר שבע הודו: "בית"ר היו עדיפים". ביטון קיבל הצעה לחוזה חדש

במועדון מרגישים שהוציאו את המיטב מהתיקו ללא ז'וסואה. אבוקסיס התנצל בפני אדלר. גאנם וקבהא נקראו לשיחות נוספות. הבלם יחתום על חוזה ארוך טווח

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע אמרו עוד לפני המשחק אתמול כמה משמעותי ז'וסואה עבור הקבוצה. העובדה שאלטון אקולטסה עדיין לא התאושש ופתח על הספסל אחרי שחתם על חוזה לשלוש עונות עם אופציה לעונה נוספת, מעידה כמה הקבוצה של יוסי אבוקסיס פגיעה ללא הזרים האיכותיים שלה. "שיחקנו פשוט חלש, לא היינו קיימים במחצית הראשונה, אבל אז הגיע השער ונתן לנו דחיפה", הודה אחד השחקנים בסיום. "החשש היה שבית"ר תעשה את השתיים אפס מוקדם מדי, למזלנו הצהובים של ורדסקה ועדי הגיעו מוקדם מדי והם שיחקו יותר זהיר עד סוף המחצית הראשונה. גם בשניה הם היו עדיפים, התיקו הזה טוב לנו כי הוא נותן טעם לליגה".

יוסי אבוקסיס שהורחק, זעם בתחילה על זיו אדלר, אך מאוחר יותר ניגש אליו והתנצל שפלט לעברו מילים מיותרות. בבאר שבע מצפים שקייס גאנם יוציא מעצמו הרבה יותר, אחרי שהגיע בקול תרועה למועדון. גאנם כבש שער אחד במדי רעננה בחצי השנה הראשונה, אחרי שבעונה שעברה הרשית שבע פעמים. לעומתו, מי שזכה למחמאות בקבוצה הוא תומר יוספי, שעשה שדרוג מקצועי העונה ונראה מצוין בתקופה האחרונה. השער היחידי של יוספי העונה, אגב, הגיע נגד הירושלמים.

תומר יוספי
תומר יוספי. זוכה למחמאות בנגב | דני מרון

החל מהיום, הפועל באר שבע תחדש את המשא ומתן עם מרואן קבהא, רמזי ספורי וקייס גאנם. לספורט 1 נודע כי המועדון הגיש הצעה חדשה לבלם עמית ביטון, שיחתום על חוזה ארוך, מעבר לקיץ 2021, ככל הנראה לשנתיים או לשלוש שנים. בתמורה לכך, נראה שחוזהו לעונה הבאה יקוצץ באופן מינורי או לא יקוצץ בכלל. בכך, באר שבע תבטיח את הישארותו של שחקן בית. עוד מתברר, כי ישנה התפתחות עם גאנם וקבהא. הראשון, כך נראה, יחתום בימים הקרובים על החוזה החדש. קבהא, שהוחלף אתמול בעקבות פגיעה במפשעה, יוזמן עוד היום לפגישה והצדדים מנסים למצוא נוסחת פשרה, אחרי שסירב לקצץ 50 אחוז בפגישה עם אסי רחמים. נראה כי הקיצוץ של קבהא יעמוד על 40 אחוז. במועדון יציעו לו קיצוץ נמוך יותר לאור ההערכה הרבה אליו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי