רשמי: אקולטסה חתם לארבע שנים בהפועל ב"ש

אלטון אקולטסה
WhatsApp Image 2020-06-23 at 16.36.22 | הפועל באר שבע

האדומים הגיעו להבנות עם סנט טרוידן והעסקה נסגרה תמורת 500 אלף יורו: "נעשו מאמצים רבים כדי לרכוש אותו". ויטור יחזור ל-11 נגד בית"ר, גם גאנם צפוי לפתוח

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שהפועל באר שבע וסנט טרוידן הגיעו השבוע להבנות לגבי אלטון אקולטסה, השחקן חתם היום (שלישי) על חוזה לארבע השנים הבאות, כשהפועל באר שבע תשלם עבור כרטיסו כ-500 אלף יורו בפריסה לשלושה תשלומים – מחיר נמוך ב-200 אלף יורו מזה שהיה נקוב בחוזה ההשאלה שנחתם לפני כחצי שנה.

ביממה האחרונה עלו דיווחים כי השחקן עשוי לעבור לליגה בכירה יותר, אך בבאר שבע, שסיכמו את המתווה מול סנט טרוידן בשבוע שעבר, הגישו הצעה רשמית לשחקן ומיד לאחר שהשחקן אישר את ההצעה, נחתם החוזה ויצאה ההודעה הרשמית שעות ספורות לפני המשחק גורלי מול בית"ר ירושלים, בו ההולנדי ימתין על הספסל.

אקולטסה אמר לאחר החתימה: "שמעתי הרבה על אהבת הקהל והיחס החם של אנשי המועדון לפני שחתמתי כאן ועדיין כמות האהבה שקיבלתי ריגשה אותי מאוד. מהרגע הראשון שכף רגלי דרכה במתחם האימונים, כל השחקנים, אנשי הצוות המקצועי וההנהלה דאגו לי לכל דבר שהייתי זקוק לו. עוד יותר התרגשתי כאשר עליתי למגרש בטרנר וגיליתי את אהבת האוהדים. אני לא יכול לחכות לחזור לשחק בפניכם, באצטדיון מלא קהל ומקווה לחגוג איתכם הרבה רגעים שמחים ואדומים בעתיד".

אלטון אקולטסה עם אליניב ברדה
WhatsApp Image 2020-06-23 at 16.36.22 (1) | הפועל באר שבע

יו"ר הפועל ב"ש, איתי בן זאב אמר לאחר ההחתמה: "בשבועות האחרונים, קראנו ושמענו מכם רבות בעניין השארתו של אלטון במועדון. כחלק מהחשיבות להעמיד קבוצה חזקה שתתחרה על כל התארים וכפי שגם אמרנו לכם לא פעם, נעשו מאמצים רבים על מנת לאפשר את רכישתו של אלטון. אני מברך על המשך דרכו ומאחל לו הצלחה רבה איתנו".

לקראת המשחק הערב (19:45 בספורט3), באימון המסכם אתמול יוסי אבוקסיס תרגל ארבעה שחקני הגנה בלבד, למרות שמדובר במשחק חשוב מאוד עבור הקבוצה שלו, והוא צפוי להמשיך ברוטציה. ז'וסואה ייעדר בשל צהובים, שון גולדברג תורגל בהרכב וגם במרכז ההגנה צפוי שינוי, כשמיגל ויטור יחזור ל-11. גם דוד סימאו ונאור סבג צפויים לפתוח בהרכב של אבוקסיס. ההערכה היא שקייס גאנם ישחק בחוד. אנתוני וארן ביקר שוב במרפאה לאחר שלא חש בשבוע האחרון בטוב ולכן לא ישחק.

יוסי אבוקסיס. ימשיך ברוטציה
יוסי אבוקסיס | דני מרון

אגב, הלילה (בין שני לשלישי) התראיין בקוסטה ריקה הקשר ג'ימי מרין, שהכחיש את הדיווח לפיו הוא חוזר לקבוצת נעוריו והבהיר: "הופתעתי מהפרסומים, אני לא יודע על כך דבר. אני שייך להפועל באר שבע ובעתיד נראה מה יהיה. הכוונה היא להישאר בחו"ל, אבל הבעלים של הקבוצה עזבה (אלונה ברקת, א.י) והסוכנים שלי בשיחות. יש כמה הצעות, גם מחוץ לקוסטה ריקה, אבל בשלב זה אין לדעת מה יהיה".

הרכב משוער

ארנסטס שטקוס, אור דדיה, עמית ביטון, מיגל ויטור, שון גולדברג; מרואן קבהא, נתי אסקיאס, דוד סימאו, נאור סבג, רמזי ספורי; קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי