כץ: "ספגנו שערים מביכים". בקבוצה ינסו להשאיר את פדידה

בעלי הפועל חיפה כעס על ההגנה במהלך ההפסד למכבי תל אביב. הקשר בוחן הצעות מחו"ל. תומר אלטמן הודה: "יש לי אקסטרה מוטיבצייה נגד הצהובים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הגיעה למשחק נגד מכבי תל אביב במומנטום אך הובסה 3:0 אתמול (שלישי) וההפסד קלקל מעט את מצב הרוח במועדון והביא לרגשות מעורבים. מצד אחד בקבוצה היו מרוצים מהמחצית הראשונה בה הגיעו למספר הזדמנויות נגד האלופה, אך מצד שני הקבוצה של חיים סילבס ספגה שלושה שערים כאשר שניים הגיעו מטעויות קשות של השוער יסמין בוריץ' והבלם מיקי סירושטיין.

"שיחקנו מחצית ראשונה טובה ופספסנו הזדמנות מצוינת להפתיע את מכבי תל אביב", אמר בעלי המועדון יואב כץ, שהוסיף: "לאחר מכן ספגנו שערים קלים ומביכים שאסור לספוג ברמות האלה".

גם בקרב השחקנים הייתה הרגישה לא נעימה בחדר ההלבשה ואחד מהם אמר: "מכבי ת"א הוכיחה מה זו יעיילות. אנחנו שיחקנו טוב והובסנו".

שחקני הפועל חיפה | דני מרון

הפועל חיפה הפסידה בפלייאוף העליון רק למכבי תל אביב

בכל מקרה, במעודון מקווים להמשיך להתקדם בבניית הקבוצה לעונה הבאה, במיוחד עם אלה החוזה שלהם נגמר. בין השאר מדובר בקשר סער פדידה. האדומים מהכרמל לא מימשו את האופציה על הקשר שנחשב לשחקן חופשי ואף בוחן אופציות בחו"ל, כאשר בסביבתו ציינו כי טרם התקבלה הצעה רצינית מצד המועדון.

כפי שפרסמנו, שחקן נוסף אותו רוצה סילבס להשאיר לעונה הבאה הוא הקשר תומר אלטמן המושאל ממכבי תל אביב, ובקבוצה ציינו כי יפנו בקרוב לצהובים בתקווה לקבל אותו כמושאל גם בעונה הבאה.

אלטמן אמר לאחר ההפסד: "זה מאכזב כי שיחקנו כדורגל טוב בעיקר במחצית הראשונה וספגנו שערים לא מחויבי המציאות. אבל זה קורה בכדורגל. אסור לנו לחלק מתנות למכבי תל אביב".

תומר אלטמן
תומר אלטמן. יישאר בהפועל חיפה גם בעונה הבאה | מאור אלקסלסי

על המשחק נגד מכבי ברמה האישית: "בכל משחק אני נותן מאה אחוז אך ישנה התרגשות לפני המשחק נגדם כי אני שייך להם. אני גם רוצה להיות שם ובמשחקים מולם נותן אקסטה כדי להוכיח את עצמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי