"אחת הקטינות פירטה את מספר המשקאות שהשחקנים נתנו לה"

אימון מכבי תל אביב
אימון מכבי תל אביב | באדיבות מכבי תל אביב

העיתונאי אלמוג בוקר, שחשף את הפרשה, סיפר על ההתפתחויות בתכנית הספורט של 103FM: "מעמתים אותן בין היתר עם הודעות שנמחקו מהנייד על ידיהן"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

העיתונאי אלמוג בוקר, שחשף את פרשת "הכדורגלנים והקטינות" בחדשות 13, עלה הערב (רביעי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על ההתפתחויות האחרונות.

בוקר סיפר: "בדקות האחרונות מסתיימת העדות של שתי הנערות שהחלה ב-9 בבוקר, העדות החוזרת של של שתי הנערות שהייתה מאוד ארוכה. במהלכה ניסו לעמת אותן עם הגרסאות הראשונות שהן נתנו, מזכיר שאחריהן המשטרה לקחה את הניידים של ארבעת המעורבים והפשיטה אותם כדי להוציא את כל המידע שהיה במכשיר ונמחק מסיבות כאלה ואחרות. לפחות בשלב הזה, שהוא עדיין מוקדם, מעמתים אותן בין היתר עם הודעות שנמחקו מהנייד על ידיהן ועם דברים שלא התחברו בין הגרסאות של כל אחת מהן".

הכדורגלנים הכחישו שימוש באלכוהול באירוע, אחת הנערות טענה שכן היה שימוש: "להבנתי לא היה עימות בין שתי הבנות. אחת הבנות לא רק אמרה שהיה אלכוהול, אלא פירטה את מספר המשקאות שהשחקנים נתנו להן לשתות. הנערה השנייה לא מסרה פרטים בנוגע לזה. את השחקנים יזמנו לחקירה רק במקרה הצורך, אם ימצאו שהגרסאות של הנערות לא תואמות למה שהיה ולעומת זאת מה שיימצא בנייד יתאם את גרסאות השחקנים, לא יהיה צורך. אבל ההחלטה תתקבל בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי