גורמים בב"ש ייפגשו עם אבוקסיס בנוגע לעתידו, סומנו מחליפים

במועדון לא יעמדו בדרכו של המאמן שמועמד לנבחרת וטרם חתם על מתווה הקיצוץ, ומקווים להיפטר גם מהחוזה של בכר בקרוב. בלבול ואביטן בין המועמדים לאימון הקבוצה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי המסרים שנשלחו לאלונה ברקת בעניין יוסי אבוקסיס, גורמים בהפועל באר שבע מתכננים להיפגש בימים הקרובים עם המאמן בנוגע לעתידו. בבאר שבע יבהירו לאבוקסיס כי אם ייבחר לתפקיד מאמן הנבחרת לא יעמדו בדרכו, ומקווים להשתחרר גם מהחוזה של ברק בכר, מה שיחסוך להם נתח מסוים מהתקציב. גם אם יתמנה מאמן חדש ואבוקסיס לא יישאר, באר שבע תפחית בסכומים שהיא תשלם למחליפו. "הכל תלוי אם אבוקסיס יישאר או לא", אמרו אתמול במועדון. "כרגע לא ישבנו איתו על הקיצוץ לעונה הבאה כי אנחנו מחכים לתשובות".

שניים מהמחליפים שהוזכרו הם מרקו בלבול, לגביו ההערכה היא שלא ימשיך במכבי חיפה וניסו אביטן, שמחזיק בחוזה בהפועל תל אביב אך יושב בבית. בלבול כבר אימן בבאר שבע ואביטן, שחקן בית של המועדון, שימש בעבר כעוזרו של גיא לוי בקבוצה הבוגרת ומכיר היטב את המערכת. בבאר שבע הבהירו שלא יפנו לאף מועמד כל עוד אבוקסיס לא יוזמן באופן רשמי לוועדה שתמליץ על המאמן הבא, אך נראה כי יתחילו לפעול מאחורי הקלעים בקרוב.

במועדון אישרו כי הוצע לעמית ביטון לחתום על חוזה חדש, ליותר מעונה אחת. ייתכן ובמסגרת ההסכם הוא לא יקצץ בעונה הבאה אלא יחתום על חוזים נמוכים יותר בשנים שלאחר מכן. מרואן קבהא, רמזי ספורי וקייס גאנם נקראו לשיחות. סוכניו של בן שהר כבר קיבלו הודעה כי יתבקש לקצץ 50% משכרו. אם באר שבע לא תגיע איתו להסכם, ייתכן והיא תיאלץ לשחררו בחינם ולפצות אותו, משום שהוא תופס נתח ניכר מהתקציב.

מרקו בלבול
בלבול. מועמד להחליף את אבוקסיס | עומרי שטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי