תחושת פספוס בנס ציונה, שחף התעצבן כשהוחלף

הכתומים הרגישו שיכלו להכריע את ה-0:0 מול בני יהודה, הקשר לא אהב את החילוף. אכזבה ממאזו, זדה צפוי להישאר גם במקרה של ירידה

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה נפרדה אתמול (רביעי) ב-0:0 מבני יהודה, על פניו תוצאה סבירה – אך הרגישה שהייתה יכולה לצאת עם שלוש נקודות. הקבוצה של ליאור זדה שלטה, הייתה דומיננטית מאוד במחצית השנייה, החמיצה מספר הזדמנויות להכריע את ההתמודדות ויצאה עם תחושת פספוס קלה. החדשות הטובות הגיעו כמובן מעירוני קריית שמונה, שהפסידה 3:0 להפועל חדרה. בכך, הסקציה עדיין נמצאת במקום ה-13 ומתחת לקו האדום עם 29 נקודות, אך לצפוניים מהמקום ה-12 מספר נקודות זהה.

ביום ראשון נס ציונה תגיע לאצטדיון המושבה למשחק מול הפועל כפר סבא והאקס עמיר תורג'מן, ובחמישי תסיים את העונה בקרב ענק מול ק"ש – קרב שצפוי להכריע את זהות היורדת הנוספת מלבד הפועל רעננה. "ידענו שאנחנו וק"ש זה ראש בראש עד הסוף. אנחנו יותר טובים מהם ומראים את זה בכדורגל שאנחנו מציגים במשחקים האחרונים. אנחנו תלויים בעצמנו – שני ניצחונות ונשארנו בליגה", אמר שחקן בקבוצה.

במחצית הראשונה הקבוצה התקשתה לייצר מצבים, אך בשנייה באמת הייתה קרובה להכניע את עומר ניראון, כשהשיא הגיע בדקה ה-58 עם החמצת ענק של נועם כהן. "לאורך כל העונה יש לנו בעיה של קבלת החלטות בהתקפה, מגיעים להרבה הזמנויות טובות ולא עושים גולים", אמרו במועדון, שנעצר אחרי ארבעה ניצחונות בית רצופים. 

עיקר הטענות על ההחלטות הרעות בחלק הקדמי מופנות למוסא מאזו, שאיבד הרבה כדורים והציג יכולת חלשה. בדקה ה-70 הוא הוחלף על ידי אייל שטרכמן, שעשוי לקבל את חולצת ההרכב במשחק מול כפ"ס. שחקן אחר שהוחלף היה אלעד שחף, שיצא בדקה ה-52 למרות משחק טוב שלו. הקשר היה נראה מאוד עצבני עם ירידתו מכר הדשא ולא הסתיר שאינו היה מרוצה מהחילוף.

מאזו משמאל. עיקר הטענות הופנו כלפיו | דני מרון

כמו כן, בקבוצה דיברו על העייפות הגדולה בקרב סגל השחקנים לאור הלו"ז הצפוף, אך ציינו שהם גאים בהם על המאמץ. העייפות אכן הייתה ניכרת על השחקנים, שנראו כבדים לקראת סיום ההתמודדות. בגלל העומס הייתה התלבטות אם לפתוח עם רז שטיין בהרכב, אך לבסוף ליאור זדה החליט שהוא לא יכול להשאיר את השחקן הכי חשוב שלו על הספסל במשחק כה גורלי, והוא השלים משחק כמעט מלא כשהוחלף בדקה ה-89.

למרות הכל, בנס ציונה בכל זאת יצאו עם אופטימיות לקראת ההמשך: "יש לנו שבוע גורלי ואנחנו מאמינים שנעשה את זה. זה נכון שיש עומס אבל ננוח קצת ונבוא ב-100% למשחק מול כפ"ס, אין לנו ברירה אחרת". אגב, גם במקרה של ירידת ליגה ליאור זדה צפוי להישאר בעונה הבאה. בכל מקרה יש לו חוזה, אך בלי קשר במועדון מרוצים מהכדורגל החיובי מאז שמונה ומהחיבור המהיר שיצר עם השחקנים.

הבלם דריס וויטנס אמר בסיום המשחק אמש: "יהיה נחמד לראות את עציר תורג'מן שוב מול כפ"ס בראשון. אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה וגם את המשחק שאחריו מול ק"ש. זה לא יהיה קל כמו שזה נשמע, אבל זו העבודה שלנו וזה מה שאנחנו חייבים לעשות".

העייפות של הסגל: "זה נכון, אנחנו עייפים, גם אבל כפ"ס וגם ק"ש עייפות בדיוק כמונו. מי שתנצח זו תהיה מי שתרצה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי