צפו: נס ציונה השתוותה לק"ש, שהובסה 3:0 על ידי חדרה

הצפוניים עשו צעד גדול לעבר הקו האדום, אבו-פאני, פרץ וזיקרי כבשו עבור הקבוצה של מימר. דהן הורחק. הסקציה סיימה ב-0:0 נגד בני יהודה. כפ"ס יצאה ממאבקי התחתית עם 2:3 חשוב על אשדוד

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-31 בליגת העל המשיכו הערב (רביעי) עם שלושה משחקים במסגרת מאבקי התחתית הלוהטת – קריית שמונה עשתה צעד גדול מאוד לעבר הקו האדום אחרי התפרקות והפסד ביתי נגד הפועל חדרה, בעוד סקציה נס ציונה לא הצליחה לכבוש מול בני יהודה אך השיגה נקודה חשובה וכעת גם לה וגם לק"ש יש 29 נקודות במאזן. הפועל כפר סבא הציגה משחק התקפי נהדר נגד מ.ס. אשדוד והבטיחה עונה נוספת בליגת העל.

סקציה נס ציונה – בני יהודה 0:0

נס ציונה הגיעה להתמודדות לאחר הניצחון החשוב על הפועל רעננה במחזור הקודם, וכשהיא יודעת שהיא חייבת להמשיך להיאבק בכל הכוח כדי לצאת מהקו האדום ולהתקרב עוד יותר לקריית שמונה, ממנה הייתה רחוקה נקודה אחת בלבד טרם שריקת הפתיחה. החבורה של ליאור זדה לחצה ודחפה כמה שיותר קדימה את הכדור, אך בכל פעם התקשתה להכניע את עומר ניראון הצעיר, אשר רשם הופעת בכורה מוצלחת בליגת העל עם שער נקי.

שחקני סקציה נס ציונה היו מאוכזבים בסיום | דני מרון

קריית שמונה – הפועל חדרה 3:0

ללא מוחמד שכר ואיסמעיל ריאן, הקבוצה של קובי רפואה הגיעה למשחק החשוב אחרי שלושה משחקים ללא הפסד, ומולה עמדה הקבוצה המשוחררת של שרון מימר. הצפוניים לא עמדו בלחץ הגדול ונחלו הפסד קשה מאוד. לאחר 40 דקות של כדורגל בק"ש, בעיטה אדירה של מוחמד אבו-פאני מצאה הכניעה את דז'יוגאס ברטקוס לפני ההפסקה. בדקה ה-72 אורי גהן טעה בגדול בהגנה, הכשיל את רועי זיקרי וספג כרטיס אדום מוצדק. את הכדור החופשי תרגם אליאל פרץ ל-0:2 בזכות ביצוע נהדר, ואילו זיקרי כבש את השלישי בדקה ה-86 וסגר את המשחק.

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

מ.ס. אשדוד – הפועל כפר סבא 3:2

במשחק הפורה ביותר של היום, הירוקים ידעו כי הם צריכים ניצחון כדי להבטיח את מקומם בליגה הראשונה ולנשום לרווחה. כבר בדקה החמישית אביב סולומון דאג לעלות את האורחת ליתרון, אך שבע דקות לאחר מכן מונטרי קמאהני דאג לאזן מן העבר השני. הקצב המהיר נמשך ובדקה ה-23 עומר פדידה החזיר את היתרון לכפ"ס ובדקה ה-52 לוואגה קיזיטו כבש וקבע 1:3 חשוב עבור עמיר תורג'מן. בדקה ה-72 ההתמודדות נכנסה לדרמה גדולה כששלומי אזולאי צימק את התוצאה פעם נוספת, אך אשדוד לא הצליחה מעבר לזה.

עמיר תורג'מן
תורג'מן | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי