בוזגלו במסר לקלינגר: "מחכה לדקה הראשונה שלי בדרבי"

הקשר, שלא תורגל ב-11 באימון המסכם ולא שותף במפגש האחרון עם מכבי ת"א, שלח רמז למאמנו. אוהדים הגיעו לתמוך בשחקנים וצעקו "אין אליפות למכבי". גרופר בתמונת ההרכב. המשטרה מזהירה: "לא להגיע, יחולקו דו"חות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מספר מצומצם של אוהדי הפועל תל אביב הגיעו היום (שישי) למתחם האימונים של הקבוצה, כדי לעודד את השחקנים לקראת הדרבי מחר, שיסתיים בחגיגות אליפות של מכבי תל אביב אם האדומים לא ינצחו.

האוהדים השליכו רימוני עשן וצעקו לעבר השחקנים "אין אליפות למכבי", בתקווה שהחגיגות הצהובות יידחו למשחק הבא. המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מודעים לרגישות ולחשיבות של כל הסיטואציה הזו עבור האוהדים שלנו ועבור המועדון, מעדיפים לדבר על המגרש ולא לפני". עומרי אלטמן הוסיף: "הדרבי זה תמיד משחק מיוחד וחשוב לנו ולאוהדים. נבוא מחר וניתן הכל על המגרש במטרה לשמח אותם".

מבחינה מקצועית, ההערכה היא שעבדי פרחאת יחזור לספסל ואת מקומו בהרכב יתפוס אוראל דגני, כשאיאד אבו עביד יחזור לעמדת המגן הימני. מי שתורגל היום בהתקפה הוא דני גרופר, שייתכן שיפתח בהרכב. שביט מזל ועומר דמארי תורגלו בהפוגות. בואטנג, אייזן ומאיר תורגל בקישור לאורך כל האימון וגך גם עומרי אלטמן. מוטי ברשצקי עשוי לחזור גם הוא ל-11.

בתום האימון המסכם שבו לא תורגל בהרכב הפותח, מאור בוזגלו, שלא שותף בדרבי הקודם לפני שישה ימים ובשל כך נטש בעצבים את ספסל האדומים עוד לפני שריקת הסיום, שלח מסר לקלינגר וכתב בסטורי שלו באינסטגרם: "מחכה לדקה הראשונה שלי בדרבי".

סטורי של מאור בוזגלו | אינסטגרם

המשטרה כבר ערוכה למקרה של התקהלות והבוקר פרסמה את מתווה ההיערכות שלה לקראת המשחק מחר בתשע בערב: כוחות גדולים של שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב, יחידות יס"מ ופרשים ועשרות סדרנים ומאבטחים יתייצבו החל משעות אחה"צ באצטדיון בלומפילד ומחוצה לו.

"משטרת ישראל קוראת לציבור האוהדים לא להגיע לאזור האצטדיון ולאזורים אחרים סמוכים ומרוחקים ולהמנע מהתקהלויות אסורות ומהפרת התקנות לשעת חירום", נמסר מהמשטרה. "המשטרה תציב שוטרים גלויים וסמויים , אשר יפעלו לצד פקחי של הרשות המקומית במהלך המשחק . הכוחות יגלו אפס סובלנות כלפי אוהדים אשר ינסו להפר את הסדר הציבורי וינקטו באלימות מכל סוג שהיא לפני תחילת המשחק, במהלכו, בסיומו ולאחריו. כוחות משטרה ופקחי הרשות המקומית, שיהיו פרוסים לאורך מעטפת האצטדיון כמו גם באזורים נוספים יבצעו אכיפה מוגברת וירשמו דו"חות למתקהלים ולמפרי ההנחיות, שנועדו לשמור על בריאות הציבור".

עוד נמסר ממרחב יפתח כי המשטרה לא תהסס לבצע מעצרים של אוהדים בגין כל אירוע אלימות שיתרחש לרבות פיזור התקהלויות ומיצוי הדין עד תום עם מפרי החוק. "אנו קוראים לציבור האוהדים ולכלל המעורבים, לגלות אחריות, לא להגיע לאזור האצטדיון ולהקפיד על ההנחיות".

בנושא אחר, הפועל תל אביב הודיעה על החתמת בוגר קבוצת הנוער של המועדון, הקשר אילי תמם, לארבע שנים. תמם מסר: "אני שמח ונרגש לחתום במועדון שגדלתי בו. מודה לכל הצוות המקצועי וההנהלה על האמון והתמיכה שנותנים לי. נחוש להוכיח את עצמי במגרש. יאללה הפועל!".

הרכב משוער: אריק ינקו; איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, דורון ליידנר; עמנואל בואטנג, שי אייזן, עמית מאיר, עומרי אלטמן, מוטי ברשצקי; דני גרופר (שביט מזל, עומר דמארי).

אוהדי מכבי תל אביב, משטרה
אוהדי מכבי תל אביב, משטרה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי