מכבי ת"א לאוהדים: "אל תגיעו". אלמוג יפתח בדרבי

המועדון הוציא הודעה: "המשחק חשוב במיוחד עבור כולנו, אך בריאותכם חשובה יותר". המשטרה תפטרל בסביבת בלומפילד. רוב ההרכב סגור

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

היערכות משטרת ישראל סביב אצטדיון בלומפילד אמורה להדאיג את אוהדי מכבי תל אביב שמתכוונים לחגוג מחר (שבת, 21:00) את האליפות, אם הקבוצה שלהם לא תפסיד בדרבי. על פי התכנון אוהדי הקבוצה מתכוונים להגיע מחר לבלומפילד, אבל המשטרה הזהירה כי תהיה פרוסה סביב מעטפת האצטדיון ולא תאפשר להם להתקרב. במשטרה מכירים את מוקד המפגש של הקהל הצהוב וגם לשם יגיעו שוטרים סמויים כדי למנוע התקהלות או אלימות בין המחנות.

"הדרבי בשבת הקרובה הוא משחק חשוב במיוחד עבור כולנו – השחקנים, הצוות וכמובן האוהדים. אך בימים אלו, בריאותכם חשובה יותר מכל", נמסר הבוקר מהמועדון לאוהדים. "אנו קוראים לכל האוהדים לא להגיע לאזור האצטדיון ולסביבתו לפני, במהלך ואחרי המשחק. כמו כן אנו מצפים מאוהדינו לנהוג בהתאם לערכי המועדון ולהוקיע כל התנהגות בעלת אופי גזעני, אלים, סקסיסטי, מפלה או משפיל כלפי כל מגזר או מגדר. משטרת ישראל הודיעה כי תפרוס כוחות גדולים של שוטרים גלויים וסמויים בסביבת האצטדיון ובמעגלים הרחוקים יותר. כמו כן, הבהירה המשטרה כי תנהג באפס סובלנות כלפי אוהדים אשר ינסו להפר את הסדר הציבורי וינקטו באלימות מכל סוג שהיא לפני תחילת המשחק, במהלכו, בסיומו ולאחריו. המשטרה ופקחי הרשות המקומית יבצעו אכיפה מוגברת וירשמו דו"חות למתקהלים ולמפרי ההנחיות, שנועדו לשמור על בריאות הציבור. שימו לב כי בשל עליית הנתונים בתחלואת נגיף הקורונה, כל אזור האצטדיון ואזורים נוספים ביפו נחשבים לאזורים אשר ההתקהלות בהם, מעל לעשרה אנשים, היא התקהלות אסורה".

בפן המקצועי, אילון אלמוג, שהרשים בשני המשחקים האחרונים, יפתח בהרכב וההערכה היא שהקישור יורכב מהשלישייה הכמעט קבועה שלו: דור פרץ, דן גלזר ואייל גולסה. ולדימיר איביץ' ימשיך במערך של חמישה שחקני הגנה, כשגם הפעם שחר פיבן יעלה ב-11.

הרכב משוער: דניאל טננבאום; אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט; דור פרץ, דן גלזר, אייל גולסה; אילון אלמוג, איתי שכטר (ניק בלקמן, יונתן כהן).

אוהדי מכבי תל אביב
יימנעו מהתקהלות בבלומפילד? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי