חדרה תיפגש עם אבו פאני בניסיון להשאירו גם בעונה הבאה

הקשר זוכה להערכה רבה במועדון והמטרה היא להאריך את שאילתו ממכבי חיפה. וגם: לקראת רעננה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

ראשי הפועל חדרה הביעו שביעות רצון מניצחון החוץ על הפועל קריית שמונה וכעת בקבוצה רוצים להמשיך במומנטום החיובי ולרשום ניצחון גם במשחק הבית האחרון שלהם העונה, נגד הפועל רעננה שכבר נשרה לליגה הלאומית.

לקראת המשחק אמר המאמן שרון מימר: "אנחנו מתכוננים למשחק נגד קבוצה שאומנם ירדה ליגה, אבל משחקת בצורה ספורטיבית ולא יהיה לנו קל. מעבר לכך, אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום מהמשחק מול קריית שמונה ולייצר רצף ניצחונות". מימר אינו מתכוון לבצע שינויים משמעותיים בהרכב, אך מתלבט במרכז ההגנה בין ויסאם רבאח לדן לוגסי ובחלק ההתקפי בין יונתן לוי לרועי זיקרי.

במקביל, כידוע, בחדרה כבר עובדים על העונה הבאה והמטרה היא להתחיל בקרוב בשיחות עם שחקנים ישראלים בניסיון לצרפם, כך שעליהם אפילו עוד קודם לסכם עם שחקני הסגל מהעונה האחרונה. מבין השחקנים בסגל הנוכחי, הרצון הוא בעיקר להשאיר את הקשר מוחמד אבו פאני ששייך למכבי חיפה ואמור לחזור אליה מההשאלה, אולם מרקו בלבול צפוי לעזוב וכעת לא ברור אם הקשר יהיה חלק מהסגל גם תחת ברק בכר, המאמן המיועד של הירוקים.

מוחמד אבו פאני
מוחמד אבו פאני | אודי ציטיאט

בחדרה מתכוונים לזמן את הקשר לפגישה השבוע כדי לסכם עמו את הפרטים הכספיים לעונה הבאה, כמובן בכפוף לכך שמכבי חיפה תאריך את ההסכם בין הקבוצות בעונה נוספת. בסביבתו של השחקן ציינו כי הוא מעורר עניין גם בחו"ל בשל הופעותיו בנבחרת האולימפית, בעיקר מקבוצות בליגה הטורקית הראשונה.

הרכב משוער: עדי טבצ'ניק, דיאא לבאבידי, מנשה זלקה, חגי גולדנברג, ויסאם רבאח (דן לוגסי), יהב גורפינקל, ג'ורג' פוציבה, גלעד אברמוב, מוחמד אבו פאני, יונתן לוי (רועי זיקרי) ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי