נס ציונה מוכנה למשחק על חייה: "נקווה שכפ"ס לא תיתן מאה אחוז"

הסקציה סיימה את הכנותיה למשחק הגורלי מול מאמנה לשעבר: "אין להם על מה לשחק", אמר שחקן. שטיין יפתח בחוד, זדה: "אין מקום לטעויות"

(גודל טקסט)

רגע האמת הגיע. סקציה נס ציונה תגיע מחר לאצטדיון המושבה לקרב על החיים ועל המוות מבחינתה מול הפועל כפר סבא (20:40, שידור ישיר בספורט3). הקבוצה של ליאור זדה נמצאת מתחת לקו אדום, במקום ה-13, עם מספר נקודות זהה לזה של עירוני קריית שמונה מהמקום ה-12 – 29 נקודות לכל אחת.

כל זה קורה רגע לפני מחזור סיום העונה שיפגיש ישירות את קריית שמונה וסקציה ביום חמישי לקרב ישיר על זהות היורדת השנייה אחרי הפועל רעננה. רק הפסד של נס ציונה מחר, במקביל לניצחון של הקבוצה של קובי רפואה על בני יהודה, יוריד כבר מחר את סקציה לליגה הלאומית.

כפר סבא, שנשארה בליגה סופית במחזור הקודם אחרי שניצחה את מ.ס אשדוד, מודרכת כידוע על ידי עמיר תורג'מן, שפתח את העונה כמאמן נס ציונה ופוטר בתחילת חודש פברואר. "לפעמים כשאין לך על מה לשחק הראש שלך לא מצליח לתת 100%, גם אם אתה רוצה. נקווה שזה מה שיקרה עם כפר סבא, למרות שאנחנו מסתכלים על עצמנו ותלויים בעצמנו", אמר שחקן בקבוצה.

עמיר תורג'מן
מכיר היטב את סקציה ויוכל לסייע לה | אודי ציטיאט

ליאור זדה לא צפוי לערוך שינויים בהגנה אחרי שהיה מרוצה מהחלק האחורי ב-0:0 מול בני יהודה. במהלך הימים שקדמו לאותו משחק בקבוצה צפו בווידאו של התקפת בני יהודה, שכבשה 11 שערים בשלושה משחקים לפני נס ציונה, אבל הגנת סקציה הצליחה לעצור אותה.

בקישור, יחמיר היקה יחליף את אלעד שחף שייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. נראה שגיא בדש יחזור להרכב במקום דור כוכב, כאשר קיימת התלבטות בחוד בין מוסא מאזו לאייל שטרכמן, בעוד רז שטיין כשיר ויפתח.

רז שטיין
רז שטיין | אודי ציטיאט

"קודם כל אני רוצה לברך את עמיר וכפ"ס על ההישארות בליגה", אמר ליאור זדה. "מדובר בסוג המשחקים שאין הרבה מה לומר, להתרכז מאוד בקטע המקצועי, להבין שלא נשארו מקום לטעויות ולהראות אופי חזק בכל שלב. אין שום תירוצים בשבוע כזה לגבי עייפות או לחץ, כולם באותו מצב, נבוא חיובים עם אמונה ונתרכז רק במשחק הקרוב".

הבלם פרנסיסקו דוטארי הוסיף: "המשחק הזה חשוב מאוד עבורנו, המשחק הכי חשוב העונה, לכן עבדנו קשה מאוד ונעשה את המיטב כדי לנצח. אנחנו יודעים שזה הגמר הראשון והגמר השני הוא המשחק עם קרית שמונה. זו משימה קשה להישאר בליגה אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ונילחם עד הסוף".

הרכב משוער: עומרי גלזר, נועם כהן, פרנסיסקו דוטארי, דריס וויטנס, רז נחמיאס, אופק ביטון, סביין לילאי, יחמיר היקה, גיא בדש (דור כוכב), רז שטיין, אייל שטרכמן (מוסא מאזו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי