ורד, איינבינדר וקונטה לא תורגלו: "רוני לוי מרוצה מהמשחק הקודם"

השלושה עשויים לפתוח על הספסל מול הפועל חיפה (20:30 בספורט4). המאמן הסביר: "ספגנו ממצבים נייחים, לא משגיאות טקטיות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"הפועל חיפה היא קבוצה טובה, כל הקבוצות בפלייאוף העליון חזקות וראינו במשחק הקודם נגדנו, היה קשה מאוד. אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו, הקבוצה ביכולת טובה ואני בוטח בשחקנים ובטוח שנעשה תוצאה טובה". כך אמר מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, לקראת המשחק הערב מול הפועל חיפה (החל מ-20:30, ישיר בספורט4).

לוי תרגל בהרכב שינוי אחד בלבד באימון אתמול – אורי מגבו במקום מקס גרצ'קין שלא ישחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים. גם אופיר קריאף פצוע ולא ייקח חלק במשחק. על פי האימון אתמול, עידן ורד, אנטואן קונטה ודן איינבינדר שוב לא ב-11. הראשון לא שותף במשחק האחרון בשל הרחקה, השני בשל פציעה בחימום והשלישי בשל שיקול מקצועי. לפיכך, לוי עשוי לעלות הרכב בהרכב שבו שינוי אחד לעומת המשחק הקודם. 

לוי המשיך ואמר: "אני לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק נגד באר שבע. החבר'ה שיחקו עם הרבה מוטיבציה ותשוקה. מבחינה טקטית עמדנו טוב מאוד, אמנם ספגנו גולים ממצבים נייחים, אבל לא משגיאות טקטיות. שמרנו בצורה לקויה במצבים הנייחים, ונתנו על זה את הדעת".

אורי מגבו
אורי מגבו | דני מרון

לסיום אמר המאמן: "בהתקפה הגענו למצבים שלטנו בכדור טוב, הנענו, נכון שתמיד אפשר יותר טוב, אבל נתנו גולים יפים. היו צירופים של למעלה מ-20 מסירות לפני השער, וזה מצוין, אבל הכי חשוב שננצח ואת זה אני מקווה שנעשה כבר במשחק הזה".

עידן ורד
עידן ורד | מאור אלקסלסי

לוי ערך אסיפה ראשונה לקראת המשחק מול הפועל חיפה ואמר לשחקנים: "אני מרוצה מאיך ששיחקנו נגד הפועל באר שבע. השערים הגיעו ממהלכים קבוצתיים וזה מה שאני רוצה לראות גם במשחק הקרוב".

הצוות המקצועי עבד ושוחח עם השחקנים על נושא המצבים הנייחים. "אסור שנקבל שערים כאלה, כמו מול באר שבע, בטח לא שניים במשחק", אמרו בבית"ר. "שלטנו כל המשחק, אבל לרגע איבדנו ריכוז וזה עלה ביוקר".

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, אורי מגבו; עלי מוחמד, תמיר עדי, חנן ממן, ליוואי גרסיה, לירן רוטמן (עידן ורד); שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי