Sport1 Banner

רוני לוי: "המועמדות לנבחרת? אני נהנה בבית"ר"

מאמן הירושלמים דיבר אחרי ה-0:0 מול הפועל חיפה: "כשלא כובשים, לא מנצחים. לא מתעסק בעונה הבאה, רוצה להצליח כאן". סילבס: "הפנים לדרבי"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה הערב (ראשון) בתיקו בפעם החמישית ברציפות בפלייאוף העליון, בתום 0:0 נגד הפועל חיפה בסמי עופר. הקבוצה של רוני לוי, שעדיין לא ניצחה מאז החזרה מהפגרה, ממשיכה לאכזב ביכולת שלה, אך ככל הנראה תהיה במוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה, שכן היא רחוקה שש נקודות מהפועל באר שבע כשנותרו שלושה מחזורים לסיום הליגה.

לאחר המשחק, לוי התייחס לקושי של קבוצתו להשיג ניצחונות: "אנחנו עדיין במרוץ לאירופה ורוצים לנצח, הולך לנו קשה. היום ייצרנו לא מעט מצבי הבקעה נגד קבוצה שמתגוננת טוב, אבל לא כבשנו וכשלא עושים את זה – לא מנצחים".

השפעת השאלות לגבי עתידו: "אני ממש לא מתעסק בשנה הבאה. יש לנו מטרה להגיע לאירופה. זה מה שמעסיק אותי, זה ולאמן את הקבוצה כמו שצריך עד סוף העונה".

המועמדות לנבחרת ישראל: "אני מתרכז בבית"ר ירושלים, בלעשות את המקסימום בימים האלה כשיש משחק כל שלושה ימים. אני נהנה כאן ורוצה להצליח".

משחק בינוני של שתי הקבוצות | מאור אלקסלסי

בצד השני, חיים סילבס סיכם משחק אנמי: "זה שאני לא עם פרצוף עצוב, לא אומר שנעים לי. היה משחק שקול, בין שתי קבוצות שהתקופה, העייפות וצפיפות המשחקים ניכרו עליהן. היו רגעים גם לנו וגם להם, זה יכול היה להיגמר בקלות 0:2 לפה או לשם. חבל לי על המצבים שהחמצנו על החלטות קטנות, יכולנו לעשות יותר. בית"ר רצתה מאוד לנצח ועלתה בהרכב חזק. לא נפלו פנינו, אנחנו עם המבט לדרבי".

מה השתנה בקבוצה אחרי הפגרה: "קודם כל הרכב השחקנים טיפה התערבב. אין ספק שכאשר מגיעים להישג מצוין זה מייצר עוד יותר ביטחון. עברנו עונה עם עליות וירידות, שחקנים כבר רצו להגיע לפלייאוף וכאן, אחרי פגרה ארוכה, אנחנו משחקים כדורגל ומשתדלים ומשתפים צעירים, לפעמים נראים יותר טוב ולפעמים פחות. אני רוצה שנמשיך ככה עד סוף העונה ונתחיל את העונה הבאה באותה הרגשה".

תכניות החיזוק לעונה הבאה: "יואב, הצוות ואני חושבים איך מורידים את ממוצע הגילאים בסגל וקופצים עוד מדרגה קדימה, לפחות באיכות. בתוצאות אפשר להיראות טוב ולא לנצח וההפך. רוצים שחקנים שמתאימים לאנרגיות ולרעיון שלנו, לא חושב שצריך להשתגע יותר מדי ואני לא יודע אם יהיה יותר מדי כסף להשתגע. מקווה שנמשיך ביכולת הזו גם בשנה הבאה ונעשה קפיצה קטנה".

"הפנים לדרבי" | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: חיים סילבס, רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי