כץ לשחקנים: "הקיצוץ יהיה יותר גבוה בעונה הבאה"

בעלי הפועל חיפה הבהיר: "הפסדנו כמה מיליונים והקיצוץ בתקופת הקורונה היה פחות ממיליון". קפילוטו ייעדר כשלושה חודשים. מלול נפצע וייבדק, סילבס יעביר רשימת חיזוק ל-20/21

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה אתמול (ראשון) משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, אך במועדון דווקא הביעו שביעות רצון מכך שהקבוצה הגיעה למספר מצבים, בהם הייתה חסרת דיוק ברחבת בית"ר ירושלים. בכרמל ציינו כי הצוות המקצועי החליט לפני המשחק לחלק את הכוחות לקראת הדרבי ביום רביעי הקרוב (20:25, שידור ישיר בספורט4): "זו הייתה הכנה טובה לדרבי", אמרו במועדון. גם הבעלים יואב כץ היה מרוצה: "כל השחקנים היו מחויבים ובעיקר הזרים, שלא שיחקו כמה משחקים, כמו קווין טאפוקו, ניקולה גולאן ויאקוב סילבסטר. זה משמח. חבל שלא היינו מדויקים כי אני עדיין רוצה להגיע למקום הרביעי וחושב שזה אפשרי".

כמור, המאמן חיים סילבס חילק את הכוחות בין שחקניו, למשל לירן סרדל שזכה למנוחה במחצית השנייה לאחר שהוחלף על ידי תומר אלטמן בהפסקה. מי שפינה את מקומו עקב פציעה הוא דור מלול, שייבדק ביממה הקרובה על מנת לקבוע האם יהיה כשיר למשחק נגד מכבי חיפה. גם סער פדידה צפוי לחזור להרכב, אחרי שנעדר אתמול בשל צבירת כרטיסים צהובים.

במקביל, בהפועל חיפה מתכוונים להעלות הילוך בהכנות לעונה הבאה ואחרי שחתם בשבוע שעבר לעונה נוספת, סילבס יעביר את רשימת השחקנים בהם הוא מעוניין להתחזק. בינתיים, כץ שנמצא בארצות הברית ומודע לקושי הכלכלי, שלח מסר ברור לשחקני הקבוצה לקראת העונה הבאה: "הקיצוץ יהיה הרבה יותר גבוה מאשר בתקופת הקורונה. כולם צריכים להבין שבתקופה הזו הפסדנו כמה מיליונים והקיצוץ היה פחות ממיליון שקלים. כל הקבוצות הפסידו כסף ובכלל, העולם נמצא במשבר כלכלי גדול".

מי שהצטיין נגד בית"ר היה גיא משפתי, שנמצא בתכניות של סילבס לעונת 2020/21. הבלם אמר אחרי התיקו נגד בית"ר: "אני חושב שהמשחק היה פתוח ושתי הקבוצות באו לנצח, אבל הייתה עייפות ואני שמח שלא הפסדנו. אנחנו עובדים על הגנה מסודרת וגם כשהפסדנו למכבי תל אביב, היינו טובים. המשחק ביום רביעי הוא הכי חשוב עבורנו ונרצה לתת בו את המקסימום כדי לנצח".

אגב, במהלך הניתוח שערך בסוף השבוע בלם הקבוצה ניסו קפילוטו התגלתה פגיעה בסחוס בברכו, פגיעה שתוקנה במהלך ההליך הרפואי על ידי ד"ר בצלאל פסקין. הדבר צפוי להעריך את זמן השיקום לתקופה של כשלושה חודשים.

שחקני הפועל חיפה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי