חוגג ובניון ייפגשו בשבוע הבא כדי לדון בנושא המאמן

רוני לוי. ממתין להחלטה על עתידו | מאור אלקסלסי

רוני לוי: "הסיכויים להגיע לאירופה טובים מאוד". קבוצות עוקבות אחר עתידו של בן חיים. שוב אכזבה מהזרים, האוהדים קוראים לצרף את שועה. המנהל המקצועי בראיון "אצבור ניסיון ואולי אז אנסה את מזלי באירופה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד של הפועל באר שבע, בבית"ר ירושלים קיוו לרשום במשחק נגד הפועל חיפה ניצחון בכורה בפלייאוף העליון ולפתוח פער של שמונה נקודות, כשנותרו עוד תשע נקודות בקופה – מה שבוודאי היה מבטיח לה כרטיס לאירופה. אבל תיקו נוסף של החבורה של רוני לוי (0:0) הגדיל את הפער לשש נקודות, כך שבית"ר, שמחזיקה ביחס שערים טוב יותר משל הפועל באר שבע, תזדקק לכל היותר לעוד ניצחון אחד כדי לזכות בכרטיס. הפסד של באר שבע, שתפגוש את הפועל תל אביב במחזור הקרוב אמור גם הוא לסגור את הסיפור.

בית"ר תתארח ביום רביעי אצל מכבי תל אביב, בשבת היא תארח את הפועל תל אביב ובמחזור הסיום, ביום שלישי הבא, היא תארח בטדי את מכבי חיפה. רוני לוי, שבסביבתו מעריכים שיבטיח את הכרטיס לאירופה עוד השבוע ויקבל חוזה לעונה נוספת, כבר קיבל פניה מגורמים בהתאחדות לגבי משרת אימון הנבחרת ונראה שיקבל גם זימון לוועדת האיתור.

אבל עם כל הכבוד לחישובים, בבית"ר לא מרוצים מהיכולת והפערים בין התפיסה של משה חוגג ללוי עדיין גדולים. שני הצדדים כבר הכריזו שהמטרה היא להגיע לאירופה, אבל חוגג טען בפני מקורביו כי "ציפיתי לכדורגל אחר". לוי עצמו לא מתכוון לוותר על החוזה בשלב זה. כך או כך, בבית"ר כבר החליטו לקבל החלטה רק בתום העונה. משה חוגג ויוסי בניון ייפגשו בשבוע הבא כדי להתחיל את השיחות בעניין המאמן. כפי שפרסמנו, המנהל המקצועי תומך בלוי ומתכוון להמליץ שימשיך.

ורד ואיינבינדר. עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון | מאור אלקסלסי

בינתיים, המנהל המקצועי התראיין לתקשורת הרוסית וסקר תפקידו במועדון. הוא נשאל עד כמה היה לו קשה לפרוש. בניון ענה: "אני מחשיב את עצמי כבר מזל כי קיבלתי את הפקיד מייד לאחר שפרשתי ממשחק. בית"ר היא מועדון נהדר עם המון אוהדים. לא היה לי זמן לחשוב על כך שהקריירה שלי כשחקן הסתיימה, אני עסוק מדי בענייני הקבוצה, בעבודה ובמחשבות כיצד להפוך את בית"ר לקבוצה טובה יותר. אני מאוד אוהב לשחק כדורגל ומשחק עם החברים שלי לפחות פעמיים בשבוע".

האם הוא חולם להיות מאמן: "אני מאוד אוהב את התפקיד של מנהל ספורטיבי. אני חושב שהדרישות למשבצת הזו חופפות ליכולות ולאופי שלי. כעת אני רוצה לצבור ניסיון ולעשות עבודה טובה עם בית"ר. ואז, אולי בהמשך אנסה את מזלי בקבוצה באירופה".

ובחזרה למשחק. חוסר הדיוק של ליוואי גרסיה מעלה סימני שאלה באשר היכולת למכור אותו במחיר שחוגג רצה. פרדי פלומיין יימכר בכל מחיר והירידה ביכולת של עלי מוחמד מדאיגה את הקבוצה. שתי נקודות האור במגרש היו איתמר ניצן, שסיפק שתי הצלות נהדרות, וטל בן חיים שהכניס מעט יציבות להגנה מאז שחזר לשחק. בן חיים ייפגש עם יוסי בניון בסיום העונה, אבל כבר עכשיו יש לא מעט קבוצות, בניהן הפועל חיפה, שעוקבות אחר ההתפתחויות.

יוסי בניון
יוסי בניון | באדיבות בית"ר ירושלים

"מאוד רצינו לנצח את המשחק, ידענו שיש קבוצה חזקה שתעשה את המקסימום. היו לנו מספיק הזדמנויות לתת את הגול", אמר רוני לוי. "כבר אין לנו יותר מדי זמן, בעוד יומיים יש לנו משחק נגד אלופת המדינה וצריכים לעשות את המעבר המהיר ולהתרכז במשחק הבא".

לקראת מכבי תל אביב: "כל התקופה הזאת היא קשה מאוד ואינטנסיבית, אחרי לא הכנה אידיאלית. קשה מאוד לכולם, לא רק לנו, בארץ ובעולם. נראה מה מצבם הפיזי של השחקנים ומי עומד לרשותנו ונדע לבחור את ההרכב הנכון של שחקנים שעומדים טוב על הרגליים".

"הסיכויים שלנו להגיע לאירופה טובים מאוד, אנחנו שואפים להוציא את המקסימום ולשחק כדורגל טוב. לפעמים הדברים בכדורגל הולכים בקלות ולפעמים קשה", סיכם המאמן.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1000916

הקשר לירן רוטמן הוסיף: "המשחק לא התעלה לרמה כל כך גבוהה. לכל קבוצה היו את ההזדמנויות שלה, היינו צריכים לנצל יותר מההזדמנויות שלנו  אבל אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא. אנחנו מתכוננים ואני מאמין שנוציא תוצאה טובה יותר במשחק הבא". 

"רוני נותן לי קרדיט מתחילת הפלייאוף, אני מרגיש שעשיתי קפיצה מדרגה ברמה האישית ואני מרגיש הרבה יותר טוב", הוסיף.הקשר. "אבל אני מסתכל גם ברמה הקבוצתית – אנחנו צריכים להוציא תוצאות טובות יותר. נתכונן טוב למשחק הבא ונבוא כמה שיותר מוכנים". לקראת המשחק מול מכבי ת"א הוסיף: "התיקו מאכזב, אבל שמרנו על פער של שש נקודות. אנחנו משחקים נגד אלופת המדינה. אני מאמין שנעשה תוצאה טובה ולא נאכזב את האוהדים".

בנושא אחר: אוהדי בית"ר ירושלים קוראים למשה חוגג להחתים את ירדן שועה. עתידו של הצוות המקצועי לא אמור להיות מושפע מההחלטה של הבעלים, משום שכל הצוות תומך בהגעתו לקבוצה. במועדון משוכנעים שיחד עם אלירן עטר ושלומי אזולאי, ובתמיכת עידן ורד ומיכאל אוחנה שצפוי לשוב מפציעה מאחור, תהיה לבית"ר את אחת ההתקפות החזקות בליגה גם ללא קשר לעתידם של הזרים. עידן ורד אמור לשוב ל-11 מול מכבי תל אביב.

דורון ליידנר , ירדן שועה
שועה. האוהדים מפנטזים | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, המועדון הכריז היום על הקמת מערך סקאוטינג ואנליזה חדש במחלקת הנוער בשיתוף פעולה עם מכללת "ספורט פאנל". הסקואטים והאנליסטים ינתחו משחקים וסטטיסטיקות עבור הקבוצות השונות, יעזרו לצוותים המקצועיים בניסיון לשפר את הקבוצות וכמו כן יעזרו לשחקנים להתפתח בצורה אישית. הסקאוטים, אשר יתפרשו בכל המחלקה, יקדמו גם את פרויקט "טופ 11", שהופך להיות גולת הכותרת של המחלקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי