כפר סבא מימשה את האופציה על רייכרט, פערים מול עומר פדידה

בן רייכרט
בן רייכרט | אודי ציטיאט

בקבוצה לא לקחו קשה את ההפסד לנס ציונה לאור מכת הפציעות, וממשיכים בבניית הסגל לעונה הבאה: הקשר ימשיך ויזכה לשדרוג בשכרו: "מצאתי מועדון מצוין, אמשיך לתת הכל". במועדון מבינים שיהיה קשה להשאיר את הקפטן

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא לא לקחו קשה מדי את ההפסד אתמול (ראשון) 1:0 לסקציה נס ציונה, במיוחד לאור מכת הפציעות שנחתה על הקבוצה. הבעלים יצחק שום נכח במשחק ואף לראשונה מזה שנים רבות, גם אשתו הצטרפה אליו, אך הבעלים יצא מאוכזב ועזב את המשחק בסביבות הדקה ה-70.

מבחינה מקצועית, בכפר סבא ממשיכים את הרכבת הסגל, כשהבוקר בקבוצה מימשו את האופצייה על אחד השחקנים המשמעותיים בשורותיה: הקשר בן רייכרט. למעשה, רייכרט יקבל שדרוג בשכרו וישחק במדי הקבוצה גם בעונת 2020/21, כשברקע בכפ"ס שמעו על הגישושים מצד הפועל תל אביב ומיהרו לפעול.

רייכרט הבהיר כי הוא מאושר: "אני שמח להמשיך בהפועל כפר סבא לעונה נוספת. מהרגע שהגעתי לקבוצה, מצאתי מועדון כדורגל מצוין עם אנשים מעולים. המסורת המפוארת של המועדון הולכת לפניו. מתגעגע לקהל האוהדים ומקווה שנפגוש אותו בהמוניו בשנה הבאה. מבטיח להמשיך לתת הכל על המגרש".

במקביל, מי שהעניינים עמו מסובכים יותר הוא הקפטן עומר פדידה, השחקן הטוב ביותר בקבוצה העונה. לספורט1 נודע, בשבוע שעבר, העביר הקפטן את דרישות השכר ובין הצדדים קיימים פערים משמעותיים הנעים סביב ה-10,000 שקלים לחודש. בכפר סבא מאוד רוצים לראות אותו נשאר, כשהבעלים יצחק שום מעריך את השחקן אך גם מודעים שלקשר ביקוש בליגה.

עומר פדידה
עומר פדידה. הקפטן לא ימשיך? | אריאל שלום

במקביל, בכפר סבא גיששו בתקופה האחרונה סביב מגנה של עירוני ק"ש אמיר בן שמעון, אשר מסיים את חוזהו בקבוצה הצפונית שאף עשויה לרדת לליגה השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי