מכת פצועים לקלינגר, שנאלץ לתמרן באימון

הפועל ת"א סיימה את ההכנות למשחק מול הפועל ב"ש (שלישי, 20:00 בספורט3). בואטנג ומאיר מורחקים, בוזגלו ואלטמן פצועים: "ננסה להחזיר את הכבוד". אייזן ומזל תורגלו, רז כהן או איילי תמם יפתחו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי המפלה בדרבי, בהפועל תל אביב מנסים לשכוח את התוצאות האחרונות, בתקווה שהקבוצה תצליח לנצח מחר את הפועל באר שבע (20:00 בספורט3) וכך תאיים על המקום הרביעי. ארבע נקודות מפרידות בין הקבוצות כרגע וניצחון של הפועל ת"א עשוי גם להוריד את הפועל באר שבע מהמאבק על המקום השלישי ולגרום לה להתמקד רק בגמר הגביע בחודש הבא.

עמנואל בואטנג מורחק בעקבות הכרטיס האדום בדרבי ועמית מאיר מושעה בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים. גם מאור בוזגלו פצוע וייעדר ואילו רז כהן שלא נכלל בסגל לאחרונה, אבל מתאמן כרגי, עשוי להילקח בחשבון, כשגם דני גרופר תורגל. בנוסף לבוזגלו, גם עומרי אלטמן יחסר להפועל, זכר לפציעה ממנה הוא סובל מאז הדרבי.

"נכון שזה נראה הרבה פחות טוב כשיש לך שלושה או ארבעה שחקני הרכב בחוץ, אבל נעשה הכל כדי להחזיר את הכבוד", אמרו בהפועל ת"א. "אנחנו לא נראים טוב במחזורים האחרונים וצריך לתקן את הרושם הזה לפני שהליגה מסתיימת. האוהדים תמיד זוכרים את הסוף".

הרכב משוער: אריק ינקו; איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, דורון ליידנר; רז כהן (איליי תמם), שי אייזן, דני גרופר, מוטי ברשצקי; שביט מזל, עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי