איביץ' בראיון ביוון: "לא נכון לדבר על פאוק"

מאמן מכבי תל אביב לא אישר ולא הכחיש את השמועות על הקבוצה היוונית: "שוקל את מה שעומד בפניי, בקרוב אחליט על עתידי". וגם: יחסיו עם ספרופולוס

(גודל טקסט)

ולדימיר איביץ' הוא ללא ספק הנדבך הכי חשוב במכונה של מכבי תל אביב. עתידו בצהוב לא ברור, וטרם ידוע האם המאמן יישאר בתפקידו גם בעונה הבאה. אחת הקבוצות ששמו נקשר אליה באופן קבוע היא פאוק סלוניקי, אותה אימן בעבר, ואתמול (ראשון) אף פורסם בתקשורת היוונית שהוא מחפש בית בסלוניקי.

היום איביץ' התראיין לתקשורת היוונית ואמר: "מופרך לכתוב שאני מחפש בית בסלוניקי, כי אני גר שם כבר ב-14-15 שנים האחרונות. מעבר לזה, לא נכון לדבר על העתיד המקצועי שלי ועל פאוק. יש לי את המחויבות שלי כלפי מכבי ת"א. אני מכבד את פאוק ואת המאמן הנוכחי שלה".

"בימים הקרובים נראה איך הדברים יסתדרו ומה יקרה בעתיד", הוסיף הסרבי. "כרגע אני לא יכול להגיד יותר מדי. אקבל את ההחלטה עם האנשים שמייעצים לי ואחליט את עתידי. אני אשקול את מה שעומד בפניי".

ולדימיר איביץ' | דני מרון

הלחץ בישראל לעומת יוון: "יש כאן לחץ, אבל מבחינתי זה שונה. אני לא פועל כמו שפעלתי. אני לא קורא עיתונים ואתרי אינטרנט, שזה דבר שעשיתי ביוון. מהיום הראשון שלי במכבי ת"א דיברתי עם האיש שאחראי על התקשורת, הוא שאל אותי אם אני רוצה שהוא יתרגם לי את מה שכותבים ואמרתי לו שלא. אני מאמין שמאמן לא צריך לדאוג ולהקשיב לדעות של כולם – הוא צריך להיות חזק, לדעת מה הוא רוצה ולהעביר את זה לשחקנים שלו".

מגבלות הפייר פליי במכבי ת"א: "כשהגעתי לקבוצה לפני שנתיים ידעתי שיש מגבלות ובשנתיים האלה לא עשינו העברה אחת, אבל הצלחנו להחתים שחקנים חופשיים והענקנו יותר חשיבות לשחקנים הצעירים. לשאר הקבוצות היה יותר כסף לבזבז ממכבי".

לסיום, איביץ' נשאל על מקבילו בקבוצת הכדורסל, יאניס ספרופולוס, והסרבי החמיא לו: "הוא הצליח לעשות דברים גדולים במכבי ת"א. ראיתי אותו כמה פעמים ודיברנו, מדובר באדם נהדר ומאמן נהדר".

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי