מהפכה בסגל חדרה בעונה הבאה: הכוכבים יעזבו, מגן על סף חתימה

סהר דבח מהפועל אום אל פאחם סיכם את תנאיו בקבוצה מהשרון, שתיפרד מאבו פאני, פרץ, זיקרי ולוסיו. במועדון ממתינים לחגי גולדנברג, קשר קמרוני על הפרק

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי עונה מוצלחת נוספת בליגת העל, שחקני הפועל חדרה אמנם נערכים למשחק במסגרת מחזור הסיום הפלייאוף התחתון בו הם יתארחו באשדוד (חמישי החל ב-20:15), אך במועדון חושבים בעיקר על העונה הבאה ושואפים לסיים בהקדם את בניית הסגל.

כפי שפורסם בספורט1, בחדרה מחפשים במלוא המרץ שוער שיתפוס את מקומו של אוסטין אג'ידה הניגרי, שזוכה להתעניינות מהפועל אום אל פאחם, הפועל ראשון לציון וקבוצות נוספות מהליגה הלאומית. בין המועמדים להצטרף לקבוצה מהשרון נמצאים אסף צור מהפועל רעננה, גד עמוס מקריית שמונה ועומרי גלזר מסקציה נס ציונה, אולם האחרון יעדיף להישאר בקבוצתו הנוכחית אם זו תשרוד בליגת העל.

בחוליית ההגנה, חדרה צפויה להיפרד מהבלם ירין חסן וממתינה להחלטתו של המגן חגי גולדנברג, שקיבל הצעה חדשה ולא מן הנמנע כי יישאר עונה נוספת בקבוצה של שרון מימר. כך או כך, המגן הימני של הפועל אום אל פאחם, סהר דבח, סיכם תנאיו ויחתום רשמית בימים הקרובים. בהנחה שגולדנברג, שכידוע יכול לשחק בכל תפקידי ההגנה, יעזוב, חדרה תנסה לצרף את אלי בלילתי וגיא משפתי מהפועל חיפה, אליהם כבר נעשתה פנייה.

מוחמד אבו פאני, שיחזור למכבי חיפה, קיבל מחדרה הצעה לחוזה משודרג בהנחה שיושאל מהירוקים פעם נוספת ובמועדון ממתינים לתשובה. מי שיעזבו בוודאות הם אליאל פרץ (חתם בוולפסברגר האוסטרית), רועי זיקרי ולוסיו. היועץ המקצועי אורן גולן ומימר החליטו כי החלק ההתקפי יורכב בעיקר משחקנים זרים, כאשר השם הראשון שעשוי להצטרף הוא רודריגו בונגנגי בן ה-26 מקבוצת טאבור הסלובנית, שכבר סיכם את תנאיו במועדון, אך טרם ברור מתי יוכלו להיכנס זרים לישראל והעובדה כי ייאלץ לשהות בבידוד עלולה לטרפד את המהלך. במקביל, יש לציין כי בסביבתו של השחקן ציינו עליית התחלואה בארץ מדאיגה אותו.

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי