רוני לוי: "צריך להרים את הקצב. אנחנו רוצים לנצח את האלופים"

המאמן ערך אסיפה והעיר לשחקני בית"ר: "היו הרבה איבודי כדור נגד הפועל חיפה, צריך לדעת להגיב אחרי שמאבדים". ורד צפוי לחזור ל-11, ייתכן שעל חשבון רוטמן. כפי שפורסם בספורט1, איינבינדר בדרך החוצה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"כרגע אין תכנון לקצץ בשיעור נוסף, אבל שחקנים שלא נוכל לעמוד בשכר שלהם, עשויים לחפש קבוצה אחרת". כך אמר גורם בבית"ר ירושלים, כשברקע מתכנן המועדון את העונה הבאה. כפי שפורסם בספורט1, דן איינבינדר יתבקש למצוא קבוצה חדשה. אם תגיע הצעה כזאת, במועדון לא יעמדו בדרכו, גם בעקבות הרצון לקדם את תמיר עדי ולהביא קשר אחורי שיתחרה על העמדה, וגם מתוך חשיבה כלכלית, משום שאיינבינדר מחזיק בחוזה הגבוה בקבוצה.

משיחות עם סוכני שחקנים נראה כי בית"ר מסמנת את היעד הראשון שלה לקיץ והוא מכירת פרדי פלומיין. במועדון סבורים שיוכלו לקבל את הסכום שהשקיעו בו חזרה ולחסוך את שכרו לטובת החתמת זר צעיר עם פוטנציאל.

ומה לקראת המשחק מחר (רביעי ב-21:00) מול מכבי תל אביב? ובכן, עידן ורד צפוי לשוב להרכב, כנראה שעל חשבון לירן רוטמן. רוני לוי לא תרגל את ההרכב ולא ערך משחקונים. האימון היה קל בעיקרו משום שמדובר ביומיים שאחרי המשחק. שאר ההרכב לא אמור לעבור מהפכה. תמיר עדי או איינבינדר יפתחו באמצע ומקס גרצ'קין אמור לחזור לצד שמאל של ההגנה. המאמן העיר לשחקנים באסיפה ואמר: "יש עוד שבוע, אתם צריכים להרים את הקצב. היו הרבה איבודי כדור, אתם צריכים לדעת להגיב אחרי שמאבדים".

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

בראיון לאתר הרשמי של המועדון אמר רוני לוי לקראת המשחק והאפשרות להבטיח את המקום השלישי והכרטיס לאירופה: "יש לנו 90 דקות פלוס תוספת זמן נגד מכבי ת"א, שהיא אלופת המדינה. זאת הזדמנות לברך אותם על האליפות שלהם ואת המאמן שלהם איביץ' על כך שעשו עבודה טובה מאוד. מבחינתנו זה משחק קשה מאוד נגד יריבה חזקה מאוד שלא הפסידה השנה וזה מדבר בעד עצמו. תמיד יש רצון לנצח את האלופים ובטח ביריבות שיש בין מכבי ת"א לבין בית"ר ירושלים, אבל מעבר לזה לנו הניצחון חשוב עוד יותר כי אנחנו בפלייאוף לצערי עוד לא ניצחנו ואנחנו מאוד רוצים לנצח".

אם הוא כבר מסכם את העונה: "לא, לא, את העונה מסכמים בסוף, את הכסף סופרים במדרגות כמו שאומרים. ונעשה את הסיכומים וניקח את כל העונה ונחשוב מה היה טוב ומה היה לא טוב ונוכל לדבר על זה".

בתוך כך, הקבוצה הודיעה היום על שני מהלכים חשובים: הראשון – פתיחת בית הספר לכדורגל לבנות ירושלים, אשר יוכלו למצוא את עצמן במסגרת ייחודית עבורן בבית וגן ובצהוב שחור. המהלך השני הוא החתמתו של שחר מספין, קשר בן 14.5 אשר מגיע למחלקת הנוער ויהיה חלק מקבוצת נערים ג' של המועדון וייכנס לתוכנית הייחודית של מחלקת הנוער, "טופ 11". מספין נבחן בעבר בפריס סן ז'רמן, והיה חלק מבית"ר טוברוק. הוא נחשב לאחד הכישרונות העולים בארץ.

שחר מספין
שחר מספין | בית"ר ירושלים

הרכב משוער: איתמר ניצן; אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, תמיר עדי (דן איינבינדר), חנן ממן, ליוואי גרסיה, עידן ורד; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי