רפואה: "אני יודע מאיזה חומר השחקנים קורצו". עאבד בספק

המאמן אופטימי לקראת משחק ההכרעה הגורלי מול נס ציונה (חמישי, 20:00, ישיר בספורט3): "תלויים בעצמנו". אי וודאות לגבי החלוץ, אופטימיות לגבי שכר ופוסטר

(גודל טקסט)

בקריית שמונה מבינים שאין זמן לטעות מחר (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט3), ורק ניצחון על סקציה נס ציונה יעלה אותה מעל הקו האדום וישאיר אותה בליגה, בעוד כל תוצאה אחרת תוריד אותה לליגה השנייה לראשונה מזה עשור.

מעל פני השטח אנשי המועדון מעדיפים שלא לחשוב מה יהיה העתיד של המועדון אם ינשור ללאומית ובעיקר האם איזי שרצקי ימשיך לתרום בצורה דומה כפי שעשה בשנים האחרונות. "אין ספק שירידת ליגה יכולה להיות סוף פסוק למועדון", אמרו בקריית שמונה.

בניגוד לשנה שעברה, כאשר קריית שמונה הייתה תלויה בעצמה במחזור האחרון ושרצקי בחר להביא את שמעון הדרי למשחק אחד, כעת יש תמיכה מלאה שקובי רפואה יעשה את העבודה. "אם נרד ואם נישאר זה לא יהיה רק בגלל רפואה אבל זה תלוי גם בו".

שחקני עירוני קריית שמונה
שחקני עירוני קריית שמונה | אודי ציטיאט

המאמן עצמו בחר לחזק את השחקנים וערך אסיפה: "נשאר משחק אחד והגיע הזמן שכל אחד ייתן הכל מעצמו. זה תלוי בנו ואם נעשה את העבודה אז נישאר בליגה כי ירידה תהיה משמעותית לכל אחד מכם בקריירה".

"נכון שהתוצאות האחרונות לא הטיבו עמנו וזה מה שהביא אותנו למצב הזה", אמר רפואה לקראת ההתמודדות. "אך עדיין, אנחנו תלויים בעצמנו. אני יודע מאיזה חומר קורצו השחקנים כאן והחומר הזה ישאיר את הקבוצה בזאת בליגה ואף יוביל אותה בשנים הבאות קדימה" .

מבחינה מקצועית יקבל המאמן בחזרה את הבלם אורי דהן שיפתח במרכז ההגנה בעוד מרקוס דיניז יוסט לעמדת המגן הימני. על פי האימון המסכם, רפואה עדיין לא יודע אילו שחקינם הוא יקבל לקראת המשחק המכריע של העונה ואולי של העשור האחרון.

אחמד עאבד
אחמד עאבד | דני מרון

אחמד עאבד ערך אימון בצד ולא נראה שיהיה כשיר. מנגד, קיימת אופטימיות בנוגע לשיתופם של מוחמד שכר ומאליק פוסט. אל האימון המסכם הגיע אחד מהאוהדים השרופים של הקבוצה ותלה שלטים עם משפטי מוטיבציה שנאמרו על ידי כוכבי כדורגל בעבר, כמו דייגו מראדונה, אלן שירר ומישל פלטיני. אחד השלטים שתפס את עיניהם של השחקנים היה: "בכדורגל העיקר זה לא להבקיע שערים – זה לנצח".

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, אורי דהן, אמיר בן שמעון, עדן קארצב, סמואל בראון, עומר לקאו, איסמאיל ריאן, גיא בן לולו (מוחמד שכר), עבדאללה חליחל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי