חדרה תיפרד מאג'ידה, פוצ'יבה וקלר מול אשדוד

השוער (מעורר עניין בלאומית), הקשר (מבוקש בנדמרק) ועוזר המאמן (יאמן את קבוצת הנוער) יסיימו את דרכם במועדון לאחר המשחק באצטדיון הי"א. מימר לשחקנים: "בואו נסיים כראוי"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תתארח מחר (חמישי ב-20:15) אצל מ.ס אשדוד במחזור סיום הפלייאוף התחתון ותקווה לסיים את העונה עם ניצחון שככל הנראה יבטיח לה את המקום השמיני בטבלת ליגת העל. "עשינו עונה טובה ועכשיו אנחנו צריכים לסיים אותה כראוי", אמר המאמן שרון מימר לשחקניו לקראת ההתמודדות באצטדיון הי"א.

השוער אוסטין אג'ידה, שיעזוב את חדרה בסיום העונה, צפוי לפתוח בין הקורות של הקבוצה בפעם האחרונה. לספורט1 נודע כי הניגרי הוותיק מעורר עניין רב אצל מספר קבוצות מהליגה הלאומית. שחקן נוסף שלא ימשיך בקבוצה ואמור לפתוח ב-11 הוא הקשר ג'ורג' פוצ'יבה, שמבוקש בדנמרק. בסיום המשחק, ראשי חדרה ייפגשו עם המגן חגי גולדנברג, שכידוע זכה להצעדה מחודשת, בכדי לשמוע ממנו על כוונותיו.

מבחינה מקצועית, מימר מתלבט בין גלעד אברמוב לבין הקפטן מנשה זלקה, שחוגג היום את יום הולדתו ה-30 וזכה לברכות ואיחולים במהלך האימון. רון קלר, שעמד על הקווים בתקופה שבין אורי גוטמן למאמן הנוכחי ושימש במרבית הזמן כעוזר, ייפרד גם הוא מהקבוצה הבוגרת ויעבור לאמן את קבוצתה הנוער של המועדון.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, חגי גולדבנרג, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, גלעד אברמוב (מנשה זלקה), מוחמד אבו פאני, ג'ורג' פוצ'יבה, רועי זיקרי (יונתן לוי), לוסיו.

חגי גולדנברג
חגי גולדנברג | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי