טוויסט בעלילה: ניב גולדשטיין ימשיך במכבי נתניה

כחודשיים לאחר שהכריזו על עזיבתו בשל שכרו הנמוך, הצדדים הגיעו לפשרה ובישרו כי המנכ"ל יישאר בתפקידו: "בטוחים כי ניב יוביל אותנו בתקופה המאתגרת שלפנינו, תוך המשך פיתוח המותג"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מיני טוויסט בעלילה. כחודשיים לאחר שמכבי נתניה בישרה באופן רשמי על עזיבתו בתום העונה של ניב גולדשטיין, היהלומים הודיעו היום (רביעי) כי בעלי המועדון והדירקטוריון סיכמו עם המנכ"ל על המשך העסקתו במועדון.

כאמור, מכבי נתניה כבר הודיעה על עזיבת גולדשטיין וראיינה מספר מועמדים למשרת המנכ"ל. המועמד הבכיר היה יניב כהן, מנהל מחלקת הנוער של מכבי חיפה, שאף זומן לראיון עבודה אצל הדירטוריון, בראשות רפי זנזורי. בנתניה תמכו במועמדותו של כהן, אולם מאז שהחלו הראיונות לדברי גורמים במועדון המנכ"ל הנוכחי שינה את דעתו והביע נכונות להישאר. לטענת גורמים במועדון, גולדשטיין בחר לעזוב בשל שכר חודשי נמוך יחסית שהוצע לו על ידי הדיררטוריון (ככל הידוע, כ-20 אלף שקל), אך הצדדים הגיעו בסופו של דבר לפשרה שהובילה להישארותו.

בהודעה הרשמית מטעם היהלומים נמסר: "אנו בטוחים כי ניב, אשר הנהיג ניהולית את המועדון בארבע השנים האחרונות, ובמיוחד בתקופת הקורונה הלא פשוטה, יוביל אותנו בתקופה המאתגרת שלפנינו, תוך המשך פיתוח המותג 'מכבי נתניה'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי