איביץ' התייחס לעתידו: "אדבר עם הבעלים ואקבל החלטה"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-0:1 על בית"ר: "הצלחת שייכת גם לשני השחקנים שלא איתנו, אני בטוח שהאוהדים חוגגים בכל ישראל". רוני לוי: "הגעה לאירופה הייתה מעבר למצופה מבחינתנו". הערכה: גרסיה גמר את העונה

(גודל טקסט)

אחרי שהאליפות הובטחה, מכבי תל אביב דאגה להגיע לרגע המיוחל של הנפת הצלחת עם ניצחון וגברה הערב (רביעי) 0:1 על בית"ר ירושלים בזכות שער של יונתן כהן. לאחר המשחק ובעיצומן של החגיגות, מאמן האלופה ולדימיר איביץ' סיפר כיצד זה מרגיש לחגוג באצטדיון ריק.

"זה מוזר, כי זה ידוע כמה משמעותיים האוהדים בשבילנו. התקופה הזו לא טובה לאף אחד, אבל אני בטוח שהם חוגגים בכל ישראל והאליפות הזו בשבילם", אמר איביץ' ושלח מסר לצמד השחקנים המעורבים בפרשת הקטינות, שלא זכו להשתתף בחגיגות: "הם יודעים מה אני חושב עליהם, אני רוצה לברכם על הצלחת הזו. הם ראויים לה כי הם נלחמו עליה בשבילנו, הם מקצוענים שעבדו קשה בכל אימון ובכל משחק. יש עוד שחקנים שלא איתנו, כמו צ'יקו אופואדו שלא יכול היה לחזור מניגריה. הוא עשה עבודה גדולה יחד עם שאר השחקנים השנה. הוא ראוי למחמאות גדולות על האליפות הזו".

לשאלה האם יישאר במכבי תל אביב, הסרבי השיב: "נראה, אני לא רוצה לדבר על זה עדיין. יש עוד שני משחקים לפנינו והכי חשוב מבחינתי, כרגע, זה לחגוג ולהיות שמח. זה רגע מאושר לכולם במכבי. אני אדבר עם הבעלים ואקבל החלטה".

שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

מאמן הקבוצה המפסידה, רוני לוי, פרגן לאלופה: "ברכות למכבי על הישג מדהים. עשו עונה נפלאה ואני מברך אותם, ממש כל הכבוד. דווקא היינו במשחק די בסדר ואני חושב שהגיע לנו יותר, מילה טובה לשחקנים שנמצאים בימים קשים מאוד ועמוסים. התוצאה מאכזבת מבחינתנו".

השגת המטרה למרות פציעות וסגל דליל: "יש לנו שני מחזורים לסיום הליגה, החבר'ה הצעירים עשו עונה יחסית טובה מאוד ביחס למה שציפינו. מבחינתנו להגיע לאירופה היה מעבר למצופה ואני שמח שאנחנו באזור, צריך להבטיח את זה סופית כי יש גם את הפרש השערים. בנוגע לשנה הבאה יש עוד זמן, כשנגיע אליה נדבר".

מעבר לתוצאה המאכזבת, בית"ר מסיימת את הערב מודאגת ממצבו של ליוואי גארסיה. על פי בדיקה ראשונית שעבר, השחקן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ונראה כי לא יוכל לשחק בשני המשחקים שנותרו לקבוצה עד תום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי