תומכי בלבול במסר: "לא ייתכן שיעזוב בגלל שני משחקים לא טובים"

ה-1:4 הגדול על הפועל חיפה הביא לתמיכה במאמן: "יש פה משהו שלא היה שנים ועדיין מביאים מישהו אחר". אשכנזי עשוי לחזור לסגל מול מכבי ת"א, עימות בין הקבוצות סביב הכדורים במחצית

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בשבועיים האחרונים מחכים כל אנשי מכבי חיפה להודעה הסופית של נשיא המועדון יענקל'ה שחר לגבי זהות המאמן לעונה הבאה. ברק בכר הוא המועמד המוביל והירוקים מחכים לסיום הסאגה בינו לבין אנשי הפועל באר שבע לגבי פיצוי הפיטורין, אך בינתיים הקבוצה מהכרמל חזרה להציג כדורגל איכותי שלא הציגה בתחילת הפלייאוף העליון.

אתמול (רביעי) זה הגיע לשיא, כשהירוקים חיברו ניצחון רביעי ברציפות עם 1:4 ענק ומוחץ על הפועל חיפה בדרבי, ונראה כי לאחר ההצגה הזו עולים קולות רבים שתומכים בהישארותו של מרקו בלבול על הקווים גם בעונת 2020/21.

"מכבי חיפה הגיעה ל-70 אחוזי הצלחה, הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים בליגה, משהו שלא היה פה עשר שנים ועדיין מגיע מאמן אחר", אמרו גורמים במועדון שתומכים בבלבול. "לא יכול להיות ששני משחקים לא טובים בתחילת הפלייאוף גורמים לעזיבה של המאמן". גם לא מעט אוהדים ברשתות החברתיות הביעו את רצונם שהמאמן ימשיך, ובלבול עצמו עדיין מקווה לשינוי בהחלטתו של שחר.

יעקב שחר | אודי ציטיאט

מבחינה מקצועית, במועדון הביעו שביעות רצון מהחלק ההתקפי, שקבע יתרון 0:4 כבר אחרי 26 דקות של בליץ מטורף והוכיח שאינו נופל מהחלק הקדמי של מכבי תל אביב – זאת לקראת המשחק בין הקבוצות בשבת הקרובה. "נותרה לנו משימה נוספת והיא לנצח את מכבי ת"א", אמרו שחקנים במכבי חיפה, שמקווה להמשיך את היכולת הטובה ולהיות הראשונה העונה שמצליחה לנצח את הצהובים.

הבשורה המשמחת מגיעה מכיוונו של יובל אשכנזי. הקשר כבר התאמן מספר אימונים באופן מלא והכוונה היא להכלילו בסגל בשני המשחקים האחרונים ואולי לאפשר לו דקות משחק לפני סיום העונה.

אגב, במהלך המחצית אירעה תקרית לא נעימה. על פי הנהלים, הקבוצה המארחת צריכה לתת כדורים לשחקנים המתחממים של הקבוצה היריבה. במכבי טענו כי אנשי הפועל, שאירחה את המשחק, סירבו לכך. הירוקים סיפרו כי רק לאחר התערבות של עדן בן בסט הועבר כדור אחד וכדורים נוספים הוצאו מחדר ההלבשה של סגנית האלופה. "אולי זה מובן כי הפועל חיפה הייתה בהלם מהקצב שלנו במחצית הראשונה, אבל זה לא מכבד אף מועדון", אמרו בקבוצה.

יובל אשכנזי
יובל אשכנזי. צפוי לפתוח | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי