התקרבות בין באר שבע לקבהא. נערכה פגישה עם שהר

לאחר שסירב למתווה הראשוני, הקשר יקצץ פחות מ-50 אחוז. שיחה באווירה טובה התקיימה עם החלוץ. במועדון מעריכים: גאנם, וארן וספורי יחתמו בקרוב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שסירב להצעה הראשונית של המועדון, מרואן קבהא והפועל באר שבע עשויים לסגור בימים הקרובים את נושא הקיצוץ. השחקן התבקש להפחית 50 אחוז, אולם כעת מדברים במועדון על אחוזים נמוכים יותר. גם בגזרת קייס גאנם ואנתוני וארן נרשמה התקרבות. "השיחות נערכות באווירה חיובית", אמרו במועדון. "המטרה היא לסגור עם כולם בימים הקרובים".

שיחה ראשונית נערכה עם בן שהר. השיחה הוגדרה כטובה ובאווירה חיובית. שהר טרם הסכים למתווה, אך במועדון מקווים שתוך מספר ימים הצדדים יגיעו לסיכום. לשהר הוצע מתווה קיצוץ נמוך יותר, שכולל רק חלק משכרו. ובכל זאת, במועדון צופים כי יחסכו כספים רבים שיוכלו להקל על התקציב.

בן ביטון עדיין לא הגיע לשלב המשא ומתן המתקדם כשהשוער ארנסטס שטקוס עדיין רחוק מסיכום. שחקן נוסף איתו ייפגשו הוא רמזי ספורי. במועדון מאמינים שיסכים למתווה שהוצע לו ויישאר.

בן שהר | אודי ציטיאט

הקבוצה של יוסי אבוקסיס תנסה לשמור על המקום הרביעי ולסיים את הפלייאוף בטעם טוב, כשעדיין לא ניצחה כמובן. נותרו לה שני משחקי בית – נגד הפועל חיפה ונגד האלופה מכבי תל אביב, כאשר בעוד 11 ימים מחכה לה גמר הגביע נגד מכבי פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי