בק"ש חגגו את ההישארות: "כבר היינו מרוסקים", ברטקוס יעזוב?

בקבוצה הצפונית הביעו שמחה גדולה לאחר הסיום המתוק של העונה: "היו הרבה טעויות אבל העתיד ורוד". רפואה: "רגע בלי נשכח עבורי". ההכנות לעונה הבאה החלו - קהת ועמוס מועמדים לחיזוק, השוער הליטאי לא צפוי להמשיך

(גודל טקסט)

גם האוהדים הוותיקים ביותר של קריית שמונה לא זוכרים עונה כזו. הקבוצה הצפונית ביותר בליגה חוותה את אחת העונות הקשות בתולדותיה, אך אתמול (חמישי) היא הסתיימה עם טעם מתוק, לאחר שהקבוצה ניצחה 0:1 קטן-גדול את סקציה נס ציונה בקרב הישיר על המקום בליגת העל לעונה הבאה.

שניות לאחר שריקת הסיום של רועי ריינשרייבר פרצו שחקני ואנשי ק"ש בשמחה גדולה וחגגו את אחד הניצחונות הכי חשובים בהיסטוריה של המועדון: "הייתה לנו עונה מלאה בטעויות וכבר היינו מרוסקים, אבל עכשיו העתיד ורוד" אמרו בקבוצה.

המאמן קובי רפואה כבר הגדיר את המשחק אתמול כהניצחון הגדול בקריירת האימון שלו, ובמשך דקות רבות שכב על הדשא ומירר בבכי: "זה רגע בלתי נשכח עבורי" אמר ומיד קיבל שיחת טלפון דחופה מבעלי המועדון איזי שרצקי, שבחר לא להגיע למשחק בשל החשש שישפיע עליו בריאותית. שרצקי בירך את רפואה והשחקנים.

עוד לפני שריקת הפתיחה, בק"ש ניסו להחדיר כמה שיותר מוטיבציה בשחקנים ולכל שחקן הוקרנה ברכה ממשפחתו, כשבסופו של דבר גורמים בקבוצה הודו שהמהלך גרם לשחקנים להיות במוטיבציית שיא. " היה לנו מספר שחקנים פצועים שלא היו אמורים לשחק כמו מוחמד שכר, אחמד עאבד ומאליק פוסטר אבל אחרי הברכות הם כבר עלו בטירוף".

מי שהפך לגיבור הניצחון החשוב הוא עבאללה חליחל הצעיר, שנכנס כמחליף במחצית המשחק וכבר לאחר חמש דקות כבש את שער הניצחון: "חליחל הוא עוד שחקן צעיר ממחלקת הנוער שלא קיבל הזדמנות. כאשר כבר קיבל מרפואה הוא החזיר לו בענק".

כעת, במועדון כבר התחילו לחשוב על העונה הבאה כאשר ההערכה היא שרפואה ימשיך עונה נוספת וכבר בימים הקרובים ייפגש עם הבעלים. הכוונה היא שלא לחזור על העונה שהסתיימה ולכן כבר הזוכרו שני שמות אפשריים לחיזוק הקבוצה – השוער דני עמוס והקשר רועי קהת. השוער הליטאי דז'יוגאס ברטקוס, אומנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת אבל לא צפוי להמשיך בקבוצה.

דז'יוגאס ברטקוס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי