שישה שחקנים עזבו, בחדרה מבינים: "המהפכה בסגל החלה"

אחרי שסיימה את העונה עם הפסד באשדוד, הקבוצה נפרדה מאג'ידה, פוצ'יבה, לוסיו ודניאל - גרופינקל ואבו פאני יחזרו, לפחות זמנית, למכבי חיפה. מוגרבי ומסיקה, שכבר חתמו, עשויים לקבל שחרור אם לא יסכימו לקצץ

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

ראשי הפועל חדרה קיוו לסיים את הפלייאוף התחתון במקום הראשון, כלומר השביעי בליגת העל, אך שרון מימר וחניכיו צברו ניצחון בודד בשבעה משחקים והקבוצה מהשרון סיימה את העונה בטעם מר לאחר הפסד נוסף, הפעם 3:1 באשדוד במחזור הנעילה.

בחדרה לא הסתירו את העובדה כי לפניהם קיץ ארוך: "אנחנו בעיצומה של מהפכה בסגל. שחקנים רבים יעזבו אותנו ונצטרך למצוא פתרונות". בקבוצה נפרדו כבר מהזרים אוסטין אג'ידה, ג'ורג' פוצ'יבה ולוסיו, שסיימו את דרכם במועדון. בנוגע לחלוץ עוד הייתה התלבטות ואף הוגשה לו הצעה נמוכה, אך חוסר החשק שלו במשחקים האחרונים שינה את הלך הרוח לגביו.

בחדרה מבינים כי התקציב בעונה הבאה צפוי לרדת ב-25% והמשמעות היא שמימר יצטרך ל'פגוע' בזרים כפי שעשה ניסו אביטן לפני שנתיים עם קווין טאפוקו ופרדי פלומיין, ובמקביל למצוא שחקנים ישראלים חופשיים שיוכלו לשדרג את החלק הקדמי. באשר לזרים, הרצון הוא לצרף קשר אחורי, שחקן כנף וחלוץ.

חנן גולדנברג, לוסיו, רועי זיקרי
חנן גולדנברג, לוסיו, רועי זיקרי | אריאל שלום

בינתיים, במנהלת הליגות הודיעו לחדרה כי בשלב זה אין אפשרות להטיס זרים לישראל ובמועדון העבירו את הבשורה לסוכני השחקנים אשר מציעים לקבוצה שחקני חיזוק אפשריים בתקופה האחרונה. "יש לנו כבר מספר מועמדים על הכוונת, אבל אנחנו ניאלץ להמתין כי אין אישור להטיס שחקנים לארץ".

שחקן נוסף שסיים את דרכו בחדרה הוא הקשר סולומון דניאל, שקיבל הודעה כי הוא אינו נמצא בתכניות של המועדון ונפרד מהקבוצה. כפי שפורסם בספורט1, לאחרונה הוצעו חוזים חדשים לחגי גולדנברג ולמוחמד אבו פאני, שכידוע שייך למכבי חיפה ובחדרה ממתינים לראות מה תהיה החלטת הירוקים לגביו. המגן יהב גרופינקל, ששיחק במועדון כמושאל העונה, יחזור גם הוא למכבי חיפה.

מנגד, חדרה כבר החתימה את עבדאללה ג'אבר ועבדאללה עזאם שיחזקו את הסגל של מימר. לגבי פיראס מוגרבי וריף מסיקה, שכזכור חתמו גם הם, עתידם עדיין לא ברור. השניים יוזמנו לפתיחת האימונים, זאת בתנאי שיסכימו לקיצוץ משמעותי בשכרם. אם לא, הם ישוחררו מהמועדון.

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי