אלישע שלילי לקורונה, מורי: "תעודת כבוד שאף אחד לא נדבק"

בשורות טובות למאמן בני יהודה. הבלם סיכם את העונה בתכנית הספורט של 103FM והסביר: "כשאתה משוחרר, דברים הולכים יותר בקלות". וגם: החמצת הפנדל בגביע, הקיצוצים והתפרצות הנגיף

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה קיוותה להיות בחלק העליון של טבלה בתום 26 מחזורים, אך לא עמדה במשימה ומצאה את עצמה בפלייאוף התחתון. למרות האכזבה, אלישע לוי וחניכיו סיימו את עונת 2019/20 ברגל ימין עם ארבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ומקום שביעי בפער של שמונה נקודות מאשדוד השמינית. אגב, המאמן קיבל היום (שישי) בשורה חיובית כשיצא שלילי בבדיקת הקורונה שערך לאחר שנאלץ להיכנס לבידוד אתמול.

אחרי 0:4 על רעננה במשחק הנעילה, הבלם דן מורי, שהחמיץ את הפנדל המכריע שהוביל להדחה בחצי גמר הגביע, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיכם את השנה.

מורי פתח את דבריו: "הפלייאוף התחתון התחיל בשבילנו כמו הכנה טובה לגביע. אנחנו שחקנים מקצוענים ואנחנו נלחמים על החוזים לעונה הבאה. אנחנו תמיד רוצים לנצח. אני לא יכול להצביע על משהו מיוחד בשינוי שעברנו. כשיש פחות לחץ אתה משחק יותר משוחרר ודברים הולכים יותר בקלות".

על התפרצות הנגיף: "הקורונה היא סיוט עבורי. אני חושב שכבר צריך להפנים ששנת 2020 זו שנה שצריך לשרוד אותה ולעבור אותה. פחות בילויים ודברים כאלה, לפחות עד שיהיה חיסון. קיצוץ? אנחנו השחקנים נשב עם ההנהלה ומה שיצטרך לעשות אנחנו נעשה. אני בטוח שבני יהודה תהיה הראשונה לסיים את הסאגה הזו. הכדורגל השתנה ואין מה לעשות. הדבר הכי חשוב הוא שהמדינה תעבור את הגל הזה כמו שצריך".

מורי המשיך: "בהתחלה הסתייגתי עם הסגר וחשבתי שזה טיפשי. במבט לאחור אני חושב שזה באמת הציל אותנו. אם כל שחקן היה יוצא לאיזה מועדון אי אפשר לדעת מה היה קורה. זו תעודת כבוד לכדורגלנים שאף אחד לא נדבק. צריך לראות מה עושים עם הקורונה ואיך מתמודדים איתה. אני מקווה מאוד שאלישע לוי לא נדבק כי אם כן גם אני בבעיה", אמר הבלם עוד לפני התשובה שלילית שקיבל המאמן.

על הפנדל מול באר שבע: "קודם כל אין הסבר לבעיטה שהחמצתי בגביע. מה שעובר בראש זה שאם אני כובש זה נגמר. לא עמדתי בלחץ. באתי לבעיטה עם סערת רגשות גדולה אחרי כל מה שהיה במשחק. זה חלק מהספורט אבל לא חשבתי שזה יקרה לי. אם מישהו אחר היה בועט ומחמיץ הייתי כועס על עצמי שלא אני לקחתי את הבעיטה".

בן שהר, דן מורי
בן שהר, דן מורי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי