מכבי ת"א רוצה להשלים סוויפ מול מכבי חיפה, תפתח בהרכב הכי חזק

האלופה תתארח בסמי עופר (שבת ב-21:00) ותקווה להשיג ניצחון רביעי העונה על הירוקים. ג'ראלדש, אמאדור, סבוריט, גלזר ושכטר יחזרו ל-11, יונתן כהן נאבק עם בלקמן על המקום הנותר בחוד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עוד שני משחקים נותרו למכבי תל אביב כדי לסיים את עונת 2019/20 ללא הפסד. המאמן ולדימיר איביץ', ששמר חלק מהשחקנים מול בית"ר ירושלים לקראת המשחק מול מכבי חיפה (שבת ב-21:00), רוצה לשבור שיאים נוספים. שש נקודות בשני המשחקים הקרובים יובילו את האלופה ל-90 נקודות – המספר הגבוה ביותר בתולדות המועדון. על הדרך, הצהובים ינסו להשלים סוויפ עונתי עם ניצחון רביעי על מכבי חיפה וכמובן לשמור בפעם ה-29 העונה במסגרת הליגה על רשת נקייה.

מבחינה מקצועית, נראה שאיביץ' יעלה בהרכב החזק ביותר שלו. שלושת הזרים, אנדרה ג'ראלדש, ז'איר אמאדור ואנריק סבוריט צפויים לחזור ל-11, כשגם דן גלזר, שייעדר במחזור האחרון לאחר שספג 12 צהובים העונה, יחזור לקישור ויעלה לצד אייל גולסה ואבי ריקן. הערכה היא שאיביץ' יפתח עם חמישה שחקני הגנה, כשאיתי שכטר ישחק לצד יונתן כהן או ניק בלקמן בשפיץ. דניאל טננבאום עשוי לשוב לשער על חשבון אנדראס יאניוטיס. "זה עוד סוג של דרבי בין הקבוצה במקום הראשון לקבוצה במקום השני. שיחקנו כבר 3 משחקים מולם וכל משחק היה חזק, קשוח וקשה. זה בדיוק מה שאני מצפה לו גם בשבת", אמר איביץ' לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק.

בתוך כך, מוקדם יותר היום הבוקר דווח בתקשורת הטורקית כי ממכבי תל אביב פנתה לג'אנר ארקין. מגנה השמאלי בן ה-31 של בשיקטאש מסיים את חוזהו ויעזוב את קבוצת הפאר הטורקית עם סיום העונה, ועל פי הדיווח גם ריינג'רס כבר הגישה הצעה שחקן, לו 53 הופעות בנבחרת טורקיה. בנוסף, נכתב שגם גלאטסראיי מתעניינת באקס אינטר. שחקן נוסף שהוזכר בנוגע לצהובים הוא החלוץ הניגרי ג'ורדן קאדירי, שנמצא גם על הכוונת של לא אחרת מאשר מנצ'סטר סיטי.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: דניאל טננבאום; אנדרה ג'ראלדש, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, שרן ייני, אנריק סבוריט; דן גלזר, אבי ריקן, אייל גולסה; יונתן כהן (ניק בלקמן), איתי שכטר.

שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי