רוני לוי לא התייחס למהומה באימון. בן חיים ופלומיין בספק

אחרי שעשרות אוהדים התפרעו בבית וגן וטלטלו את רכבו, המאמן דיבר לקראת הפועל ת"א: "קיבלנו מהם בראש בבלומפילד, נעשה את המקסימום כדי לנצח ולהחזיר לקהל". קונטה צפוי לפתוח כבלם

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי האירוע המכוער באימון, במהלכו עשרות אוהדים הגיעו לבית וגן, ניסו לנעול את השחקנים במתחם וטלטלו את רכבו של רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים דיבר לקראת המשחק המסקרן מול הפועל תל אביב (שבת החל מ-20:30, ישיר בספורט2) ולא התייחס למהומה.

במישור המקצועי יש ללוי לא מעט בעיות. הבלם טל בן חיים והחלוץ פרדי פלומיין פצועים ושיתופם מוטל בספק גדול. האחרון, שהיה אמור להחליף את ליוואי גרסיה, לא צפוי לפתוח בהרכב בכל מקרה. בעקבות הפציעות, לירן רוטמן אמור לפתוח ושי קונסטנטין ישחק בעמדת המגן הימני. אנטואן קונטה צפוי לפתוח כבלם.

לוי פתח את דבריו: "הפועל ת"א ובית"ר זו יריבות שכולם מכירים. במשחק האחרון קיבלנו בראש בצורה חזקה מאוד. אנחנו רוצים בבית שלנו, אמנם בלי הקהל שלא יכול היה לתמוך כל הפלייאוף הזה לצערי, לעשות את המקסימום כדי להחזיר ולנצח את המשחק".

רוני לוי
רוני לוי | בית"ר ירושלים

על כך שהקבוצה תבטיח רשמית את המקום השלישי בהנחה שלא תפסיד: "אנחנו שואפים ורוצים לנצח. גם אם תיקו יספיק לנו, או תוצאה כזו או אחרת, אנחנו רוצים וחשוב לנו לנצח. אני חושב שזה מגיע לשחקנים שבאמת נותנים הכל ואני מקווה שנעשה את זה".

איך מרימים את השחקנים אחרי תקופה כזו קשה: "בסך הכל השחקנים מבינים שלפעמים יש תקופות כאלו בכדורגל, דברים הולכים טיפה קשה יותר. לשמחתי במשך כל השנה עשינו עבודה טובה מאוד שנותנת לנו את הרזרבות לתקופה הזאת. לצערי כל העניין הזה של הקורונה פגע בנו בצורה חזקה מאוד, לא חזרנו כמו שיצאנו לפגרה. בתוצאות – למעשה אנחנו לא מצליחים לנצח, מצד שני עד שהפסדנו למכבי ת"א היה לנו רק הפסד אחד וכמה תוצאות תיקו מאכזבות מאוד. כשיכולנו לנצח לא לקחנו את הנקודות. נשארו שני משחקים קשים מאוד. נעשה את המקסימום כדי להרגיש יותר טוב וכדי לתת נחת לקהל".

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אנטואן קונטה, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, דן איינבינדר (תמיר עדי), חנן ממן, עידן ורד, לירן רוטמן; שלומי אזולאי.

אוהדי בית"ר ירושלים בבית וגן | אלבום פרטי


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי