בלבול: "איתי, מכבי חיפה יכולה לקחת אליפות". בכר צפוי לחתום השבוע

מאמן הירוקים בטוח בעצמו אחרי ההפסד 1:0 למכבי ת"א: "בעונה הבאה הקבוצה תעשה את קפיצת המדרגה. אני יכול לקדם אותה". מסתמן: אקס ב"ש ימונה וימשיך לנהל מו"מ עם קבוצתו לשעבר בנוגע לפיצויי הפיטורין

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עשתה עונה טובה, אי אפשר לקחת את זה ממנה. עם זאת, היא נכנעה הערב (שבת) 1:0 למכבי תל אביב – הפסד רביעי העונה של הירוקים מול האלופה. כך, אי אפשר באמת לאיים על התואר. במקביל להפסד, נראה כי הגעתו של ברק בכר למועדון מהכרמל הולכת ומתקרבת. המאמן, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בהפועל באר שבע, טרם סיכם על פיצויי פיטורין מהקבוצה מבירת הנגב – מה שמנע למעשה את החתימה שלו במכבי חיפה. אלא שהערב נודע כי הירוקים העבירו לו מסר לפיו הם רוצים לסיים את הסאגה ולא מן הנמנע שבכר יחתום במועדון מהכרמל כבר השבוע, וימשיך לנהל משא ומתן עם באר שבע על הפיצויים לשנתיים הקרובות.

המאמן הנוכחי מרקו בלבול, שייתכן כי זה היה משחקו האחרון בסמי עופר, אמר לאחר ההפסד הביתי: "מכבי ת"א קבוצה מאוד חזקה וזכתה באליפות בצדק. היא עשתה עונה אדירה, אבל מה שחשוב שהעונה מכבי חיפה חזרה לשחק כדורגל שמח ויצירתי. גם היום שלטנו במשחק, כמו ברוב המשחקים העונה. אחת המטרות שלנו הייתה להחזיר את השמחה לעיר ולשחק כדורגל טוב – אני חושב שהשגנו את המטרה הזו ומטרות נוספות".

"למכבי ת"א בכל הרכב יש סגל מצוין ועמוק", המשיך בלבול. "בחצי הראשון לא נכנסנו טוב למשחק והם הגיעו למצבים בעיקר בהתקפות מעבר. בחצי השני היינו דומיננטיים והרבה יותר טובים, אבל קשה מאוד להבקיע להם. לא הצלחנו למצוא את השער".

שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

האם יש לקבוצתו מחסום פסיכולוגי מול מכבי ת"א: "אני לא חושב. יש פה הרבה מאוד שחקנים שזו עונה ראשונה שלהם במאבקי צמרת או בקבוצה גדולה. הם צוברים ניסיון. בסופו של דבר צריך למצוא את הרשת ונגדם התקשינו מאוד, חוץ מההפסד 4:3, שסבלנו בו מחוסר מזל. גם היום היינו יותר דומיננטיים וגם במשחק הראשון בין הקבוצות העונה בבלומפילד. אני מאמין שמכבי חיפה תעשה את קפיצת המדרגה בעונה הבאה, תהיה עם יותר עומק ויותר איכותית. אם זה איתי או בלעדיי? השאלה הזאת לא צריכה להיות מופנית אליי".

האם הוא חושב שהוא יכול להקפיץ את הקבוצה מדרגה: "העובדות אומרות שכשהגעתי למכבי חיפה היא הייתה בתחתית. שיחקנו כדורגל טוב מאוד ונכון, כדורגל עם שערים. עשינו 72 נקודות שזה יפה מאוד. איך אפשר לשפוט מאמן אם לא באיזה מקום הוא לקח את הקבוצה ולאן הוא הבין אותה?"

האם הוא ייקח אליפות בעונה הבאה אם יישאר: "אני חושב שאיתי מכבי חיפה יכולה לקחת אליפות. צריך בסופו של דבר להוכיח את זה על המגרש, אבל הוכחנו העונה שמכבי חיפה התקדמה ואני חושב שאני יכול להמשיך לקדם אותה הלאה".

הקפטן נטע לביא הוסיף: "זה לא פשוט להפסיד ארבע פעמים למכבי ת"א. אנחנו עושים את המקסימום, באים לנצח. אין מה לעשות. ננסה שנה הבאה. גם אנחנו לא חשבנו שיהיה פער דו ספרתי ממכבי תל אביב, אבל אנחנו צריכים להשתפר בעונה הבאה. שלטנו לאורך כל המשחק".

שרן ייני, טרנט סיינסבורי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי