איביץ': "לא מבין איך רק שלושה שחקנים נכנסו לבידוד"

מאמן מכבי ת"א לא הבין את ההחלטה של משרד הבריאות ("לא יודע מה לחשוב, אני לא מבין את זה") ושיבח את מרקו בלבול: "הוא עשה עונה מצוינת, אבל לא יותר מהעונה שלנו". עתידו: "נדבר אחרי המשחק האחרון"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

היא שוב עושה את זה: מכבי תל אביב הסתדרה הערב (שבת) גם ללא איתן טיבי, אייל גולסה ואבי ריקן שנכנסו לבידוד ולא היו בסגל, שמרה שוב על שער נקי וניצחה 0:1 את מכבי חיפה משערו של אנריק סבוריט. האלופה רחוקה רק משחק אחד כדי להשלים עונה מושלמת ללא הפסד.

המאמן ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "שיחקנו ארבע פעמים מולם העונה וניצחנו בכל המשחקים. הראנו שאנחנו הקבוצה הטובה יותר. היו לנו המון מצבים במחצית הראשונה ויכולנו לסיים את המשחק. היה משחק מעניין עם הרבה מצבים. מכבי חיפה החזיקה יותר בכדור, אבל לא הגיעה למצבים קונקרטיים. מה שחשוב זה העבודה של השחקנים כל העונה וגם היום".

על ההחלטה על בידוד השחקנים: "היינו כולנו יחד במלון. אני לא מבין איך ק שלושה שחקנים צריכים להיות בידוד. אם הם צריכים, זה אומר שכולנו צריכים להיכנס לבידוד. אני לא יודע מה לחשוב, אני לא מבין את זה. באופן נורמלי, אם כולנו היינו ביחד כולנו היינו צריכים לקבל הודעה הזו. זה לא נורמלי מבחינתי, אבל העיקר שעשינו משחק טוב והניצחון הזה מגיע לנו. יש לנו יומיים לנוח ואז נשחק את המשחק האחרון שלנו".

יונתן כהן, אנריק סבוריט | מאור אלקסלסי

על האמירה של בלבול שהם משחקים הכי יפה בליגה: "אני קודם כל להגיד כל הכבוד למרקו על העבודה שלנו. הוא שיפר מאוד את הקבוצה. אם מסתכלים על העונה הקודמת והעונה – הוא עשה עבודה מצוינת. הם עשו עונה מצוינת, אבל לא יותר טובה משלנו. אם הוא חושב שהם משחקים את הכדורגל הכי יפה, אז לכל אחד יש את הדעה שלו ואני מכבד אותה".

על הראיון בסרביה שאמר שייתכן שיישאר במכבי ת"א: "נדבר אחרי המשחק האחרון, אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו. יש לנו עוד משחק ואחרי זה תקבלו יותר מידע. שואלים אותי הרבה פעמים מה עומד לקרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי